
Китайські вчені під час дослідження прийшли до висновку, що зелений чай за своїми властивостями може запобігти виникненню хвороби Альцгеймера. На думку дослідників, вживання чаю мінімальної ферментації здатне поліпшити пам'ять людини і полегшити її навчання, передають Патріоти України.
"Китайські вчені прийшли до висновку, що споживання зеленого чаю може допомогти запобігти хворобі Альцгеймера", - повідомляє інформаційне агентство Сіньхуа з посиланням на дані вчених.
У матеріалі вказується, що дослідники Ангуйського сільськогосподарського університету і Китайського університету науки і технологій прийшли до висновку, що зелений чай здатен полегшити процес навчання людини, а також поліпшити пам'ять.
"Дослідження надає теоретичні основи виявлення механізмів попередження хвороби Альцгеймера шляхом споживання чаю", - зазначає агентство, підкреслюючи, що дослідницька робота раніше була опублікована в журналі Дослідження молекулярного харчування та продовольства.
Нагадаємо, раніше лікар-дієтолог, доктор медичних наук Михайло Гінзбург заявив, що людям, організм яких чутливий до кофеїну, зелений чай пити небажано. Зелений чай містить кофеїн, що може призвести до підвищення тиску у людей.
Безсоння та тривале прокручування думок перед сном — поширена проблема в умовах постійного стресу. Для вирішення цієї проблеми американські військові пілоти розробили спеціальну методику, яка дозволяє заснути за будь-яких умов лише за 120 секунд, перед...
Деякі страви здаються нам класичними та смачними, проте потрапляючи в шлунок разом, вони викликають важкість, бродіння та сповільнюють метаболізм, передають Патріоти України. Перше невдале поєднання — огірки та помідори. Огірки містять фермент аскорбін...