Ефект приємно вразить! Названо спецію, яка допомагає знизити рівень цукру в крові

середа, 3 квітень 2024, 7:29

Користь спецій не обмежується поліпшенням смаку їжі. Вони також мають справжні оздоровчі властивості. І коли справа доходить до зниження рівня цукру в крові та підвищення резистентності до інсуліну, список очолює імбир, передають Патріоти України.

За словами доктора Канчан Койя, імбир містить потужні поліфеноли, такі як гінгерол, які борються із запаленнями, що може побічно допомогти збалансувати рівень цукру в крові.

"Запалення пов'язане з резистентністю до інсуліну і поганим контролем рівня цукру в крові. Отже, балансування запалення за допомогою таких спецій, як імбир, може благотворно вплинути на рівень цукру в крові", - зазначила вона.

Як показав огляд і метааналіз, опублікований у журналі Nutrients 2024 року, імбир натщесерце значно знижує рівень цукру в крові та рівень інсуліну.

"Деякі дослідження показують, що імбир може позитивно впливати на рівень цукру в крові, покращуючи чутливість до інсуліну та сповільнюючи перетравлення вуглеводів, що призводить до меншого стрибка цукру в крові після їжі", - зазначила дипломована дієтологиня Колетт Міко.

За даними метааналізу досліджень, опублікованого в журналі Evidence-Based Complementary and Alternative Medicine 2018 року, імбир може пригнічувати ферменти, що відіграють роль у перетравлюванні та всмоктуванні вуглеводів, а також впливати на шляхи, пов'язані з метаболізмом глюкози, і захищати бета-вуглеводи. Окрім того, імбир позитивно впливає на рівень холестерину.

Зробіть це у четвер: Простий хатній ритуал, який притягує гроші у ваш дім.

п’ятниця, 14 серпень 2026, 10:12

Езотерики видання Chillizet поділилися простим, але ефективним ритуалом для залучення фінансової стабільності, який набуває популярності серед українців.Вважається, що правильно організований простір у домі та кілька енергетичних дій здатні зняти фінан...

Дешево та суперкорисно: Секретний продукт для зміцнення імунітету

п’ятниця, 14 серпень 2026, 8:39

Соковита варена або грильована кукурудза — улюблена страва багатьох, однак навколо неї досі існує чимало міфів. Більшість вважає її занадто калорійною та некорисною через вміст крохмалю, передають Патріоти України. Проте українські нутриціологи розвінч...