
Авокадо, який має багато корисних властивостей та підтримує здоров'я серця, шлунково-кишкового тракту, шкіри та нервової системи, як з'ясували вчені, також є корисним для здоров'я очей, передають Патріоти України.
Як пише healthdigest.com, авокадо містить лютеїн та зеаксантин, які підтримують здоров'я очей, а також є джерелом корисних жирів, каротиноїдів та ключових вітамінів — A, E та K. Всі ці мікроелементи допомогають боротися із захворюваннями, які погіршують зір: макулярною дегенерацією та діабетичною ретинопатією, а також генетичним захворюванням пігментним ретинітом.
Видання, посилаючись на дослідження, опубліковане в журналі Nutrients, пише, що щоденне вживання авокадо може покращити увагу та пам'ять й загалом поліпшити роботу мозоку. Під час іншого дослідження, результати якого публікував Міжнародний журнал психофізіології, вчені з'ясовували, чи може щоденне вживання авокадо допомогти людям із надмірною вагою або ожирінням мислити ясніше. Після дванадцятитижневого дослідження з'ясувалося, що люди, які щодня вживали авокадо, краще справлялися із завданнями на увагу та концентрацію.
Також видання наводить перелік інших продуктів, які можуть допомогти підтримувати здоров'я очей.
Це, зокрема, риба, яка багата на корисні жири, включаючи омега-3 жирні кислоти, а також яйця, багаті на вітамін А, лютеїн, зеаксантин і цинк.
Кава залишається найпопулярнішим ранковим напоєм для мільйонів українців, але далеко не кожен знає, як розкрити її справжній багатський смак. Часто навіть дорогі сорти зернової кави можуть гірчити або здаватися надто кислими через особливості обсмаженн...
Втрата друзів у дорослому віці часто переживається важче, ніж розлучення з коханою людиною. Чому люди, з якими ви ділили все, раптово стають чужими, передають Патріоти України. Головна причина — розходження цінностей та швидкості особистісного розвитку...