Експерти споживчої організації Which? попереджають: не варто брати товари, які розташовані на рівні очей. Саме там зазвичай стоять найдорожчі бренди, які навмисно виставляють так, щоб ви обрали їх автоматично, Патріоти України.
Чому так?
Магазини використовують так звані планограми — схеми розміщення товарів, які підвищують продажі. Існує навіть термін: «eye level is buy level» — рівень очей це рівень покупки. Що ближче товар до ваших очей, то більше шансів, що ви його візьмете.
рюк на трюці: як нас змушують витрачати більше
– Товари першої необхідності, як-от яйця чи молоко, зазвичай розміщують у найвіддаленіших кінцях магазину — так покупець обов’язково пройде повз десятки акцій і “вигідних” пропозицій.
– Яскраві вивіски, привабливі викладки на кінцях рядів і сезонні знижки — все це створено, щоб відволікти вас від списку покупок.
Як не потрапити в пастку:
Існує декілька методів консервування та зберігання продуктів, щодо яких часто можна почути неточні визначення. Маринування здійснюється із оцтом або іншою кислотою (наприклад, лимонним соком); соління - лише з додаванням солі (без оцту й іншої кислоти)...
Хочете зробити свою ранкову каву не лише смачною, а й корисною для здоров’я? Гастроентеролог, випускник Гарварду доктор Саурабх Сеті розповів, що всього дрібка кориці може перетворити звичайну каву на справжній 2еліксир молодості", передають Патріоти У...