Експерти споживчої організації Which? попереджають: не варто брати товари, які розташовані на рівні очей. Саме там зазвичай стоять найдорожчі бренди, які навмисно виставляють так, щоб ви обрали їх автоматично, Патріоти України.
Чому так?
Магазини використовують так звані планограми — схеми розміщення товарів, які підвищують продажі. Існує навіть термін: «eye level is buy level» — рівень очей це рівень покупки. Що ближче товар до ваших очей, то більше шансів, що ви його візьмете.
рюк на трюці: як нас змушують витрачати більше
– Товари першої необхідності, як-от яйця чи молоко, зазвичай розміщують у найвіддаленіших кінцях магазину — так покупець обов’язково пройде повз десятки акцій і “вигідних” пропозицій.
– Яскраві вивіски, привабливі викладки на кінцях рядів і сезонні знижки — все це створено, щоб відволікти вас від списку покупок.
Як не потрапити в пастку:
Ось кілька цікавих і не зовсім звичних фактів про банани, передають Патріоти України. Ці факти показують, наскільки банани є не тільки смачними, але й дуже корисними для здоров'я!
Психологічні тести допомагають розкрити різні аспекти нашої особистості - емоції, поведінку, реакції. Сьогодні ми пропонуємо швидкий тест, який допоможе вам виявити ваші найбільші недоліки. Подивіться на зображення з п’ятьма квітами та виберіть ту, яка...