
Експерти споживчої організації Which? попереджають: не варто брати товари, які розташовані на рівні очей. Саме там зазвичай стоять найдорожчі бренди, які навмисно виставляють так, щоб ви обрали їх автоматично, Патріоти України.
Чому так?
Магазини використовують так звані планограми — схеми розміщення товарів, які підвищують продажі. Існує навіть термін: «eye level is buy level» — рівень очей це рівень покупки. Що ближче товар до ваших очей, то більше шансів, що ви його візьмете.
рюк на трюці: як нас змушують витрачати більше
– Товари першої необхідності, як-от яйця чи молоко, зазвичай розміщують у найвіддаленіших кінцях магазину — так покупець обов’язково пройде повз десятки акцій і “вигідних” пропозицій.
– Яскраві вивіски, привабливі викладки на кінцях рядів і сезонні знижки — все це створено, щоб відволікти вас від списку покупок.
Як не потрапити в пастку:
Яєчня - неймовірно корисна страва. Яйця містять безліч поживних речовин, а правильний спосіб приготування може перетворити їх на кулінарний шедевр. Ми розповімо секрет, який робить яєчню ідеальною та пухнастою, як хмара, передають Патріоти України. Щоб...
Деякі пари, здається, спілкуються без слів, а інші - постійно стикаються з емоційною стіною. Різниця криється не лише в особистості, а й у рівні емоційного інтелекту - здатності розуміти власні та чужі почуття, передають Патріоти України. Люди з низьки...