Експерти споживчої організації Which? попереджають: не варто брати товари, які розташовані на рівні очей. Саме там зазвичай стоять найдорожчі бренди, які навмисно виставляють так, щоб ви обрали їх автоматично, Патріоти України.
Чому так?
Магазини використовують так звані планограми — схеми розміщення товарів, які підвищують продажі. Існує навіть термін: «eye level is buy level» — рівень очей це рівень покупки. Що ближче товар до ваших очей, то більше шансів, що ви його візьмете.
рюк на трюці: як нас змушують витрачати більше
– Товари першої необхідності, як-от яйця чи молоко, зазвичай розміщують у найвіддаленіших кінцях магазину — так покупець обов’язково пройде повз десятки акцій і “вигідних” пропозицій.
– Яскраві вивіски, привабливі викладки на кінцях рядів і сезонні знижки — все це створено, щоб відволікти вас від списку покупок.
Як не потрапити в пастку:
На панелі приладів більшості автомобілів ви побачите кнопки з позначками авто зі стрілкою - одна з них з кривою стрілкою всередині, інша - із зовнішньою. Але чи дійсно ви знаєте, для чого вони потрібні? І коли їх слід використовувати, передають Патріот...
Малина - не просто смачна ягода, а потужне джерело натуральних антиоксидантів, які захищають шкіру від передчасного старіння. Ці маленькі червоні ягоди містять у собі цілий комплекс корисних речовин, що підтримують молодість та здоров’я шкіри, передают...