Експерти споживчої організації Which? попереджають: не варто брати товари, які розташовані на рівні очей. Саме там зазвичай стоять найдорожчі бренди, які навмисно виставляють так, щоб ви обрали їх автоматично, Патріоти України.
Чому так?
Магазини використовують так звані планограми — схеми розміщення товарів, які підвищують продажі. Існує навіть термін: «eye level is buy level» — рівень очей це рівень покупки. Що ближче товар до ваших очей, то більше шансів, що ви його візьмете.
рюк на трюці: як нас змушують витрачати більше
– Товари першої необхідності, як-от яйця чи молоко, зазвичай розміщують у найвіддаленіших кінцях магазину — так покупець обов’язково пройде повз десятки акцій і “вигідних” пропозицій.
– Яскраві вивіски, привабливі викладки на кінцях рядів і сезонні знижки — все це створено, щоб відволікти вас від списку покупок.
Як не потрапити в пастку:
Фізична активність може не лише допомогти запобігти виникненню раку молочної залози, але й боротися з ним на клітинному рівні - під час тренування м’язи виділяють речовини, які пригнічують ріст онкоклітин. Про це йдеться у дослідженні, опублікованому в...
Сира гречка - корисна і поживна крупа, яку часто використовують для приготування здорових страв. Але не всі знають, що неправильні умови зберігання можуть швидко погіршити якість гречки, зробивши її непридатною до вживання, передають Патріоти України. ...