
Експерти споживчої організації Which? попереджають: не варто брати товари, які розташовані на рівні очей. Саме там зазвичай стоять найдорожчі бренди, які навмисно виставляють так, щоб ви обрали їх автоматично, Патріоти України.
Чому так?
Магазини використовують так звані планограми — схеми розміщення товарів, які підвищують продажі. Існує навіть термін: «eye level is buy level» — рівень очей це рівень покупки. Що ближче товар до ваших очей, то більше шансів, що ви його візьмете.
рюк на трюці: як нас змушують витрачати більше
– Товари першої необхідності, як-от яйця чи молоко, зазвичай розміщують у найвіддаленіших кінцях магазину — так покупець обов’язково пройде повз десятки акцій і “вигідних” пропозицій.
– Яскраві вивіски, привабливі викладки на кінцях рядів і сезонні знижки — все це створено, щоб відволікти вас від списку покупок.
Як не потрапити в пастку:
Пральна машина є технікою, без якої важко уявити сучасний побут. Однак багато господинь стикаються з однаковою проблемою - одяг після прання втрачає свіжість, а в барабані з’являється затхлий, різкий запах. Причина проста: всередині техніки накопичують...
Нестача вітамінів взимку істотно змінює людину. Якщо в організмі не вистачає мікроелементів, необхідних для нормального обміну речовин, людина може відчувати потяг до гірких, гострих, солодких або, навпаки, солоних страв. Також подібні зміни смаку можу...