Грецький йогурт, особливі вправи і не тільки: Секрети схуднення зірок, які доступні кожному

Дієтологи розповіли про перевірені способи схуднення зірок і пояснення як вони працюють. Секретами ділиться видання Eat This, Not That, передають Патріоти України.

Топ-модель і актриса Моллі Сімс зберігає фігуру завдяки високоінтенсивним інтервальним тренуванням (HIIT Training). Такі тренування всього за півгодини в день дозволяють спалити більше калорій, ніж зазвичай спалюється за кілька годин. Багато вправ дозволяють тренувати відразу всі групи м'язів вашого тіла, пояснює дієтолог Маріус Варзару.

Вікторія Бекхем практикує інший метод: вона починає день з двох чайних ложок яблучного оцту. Потім вона випиває лимонний сік, вичавлений в киплячу воду. Фахівець з контролю ваги Латонья Фор підтвердила, що, згідно з деякими дослідженнями, оцет і лимонний сік знижують холестерин і рівень глюкози при утриманні від їжі, проте вживання таких кислих продуктів вранці може викликати легку нудоту. За її словами, краще починати день з білка і складних вуглеводів, наприклад вівсянки або грецького йогурту.

Один із способів, яким підтримує фігуру актриса Елізабет Херлі - це їсти овочі. Причому жінка зауважує, що овочі повинні складати 50% від усього раціону. Ліцензований фізіотерапевт і онлайн-коуч по здоров'ю Джордан Трайнаджел пояснив, що фрукти і овочі містять антиоксиданти, поживні речовини і мінерали, які спрощують перетворення глюкози в корисну енергію і допомагають уникнути ожиріння.

Австралійська актриса Ребел Вілсон, зуміла схуднути завдяки дієті з високим вмістом білка. За словами фахівців дієта з високим вмістом білка може допомогти з втратою ваги, тому що вона знижує рівень гормону греліну, який викликає почуття голоду. Крім того, білок нарощує м'язи, і чим більше у вас м'язів, тим ефективніше ваше тіло позбавляється від жиру.

Вчені виявили овоч, який знижує ймовірність розвитку раку

вівторок, 9 червень 2026, 17:10

Вченим вдалося виявити цілющі властивості у популярної до їжі добавки. Йдеться про хрін, який дуже часто додають у різні страви. Саме в цьому овочі є безліч рослинних сполук, які знижують ризик утворення злоякісних пухлин, передають Патріоти України. В...

Це здивує! Вчені виявили корисний мед для діабетиків

вівторок, 9 червень 2026, 16:10

Вчені з Квінслендського університету провели дослідження, за результатами якого довели, що мед безжалісних меліпонів, бджіл з триби Meliponini сімейства Apidae, корисний при діабеті і безпечний для здоров'я зубів. За словами авторів наукової роботи, те...