Вчені з Гетерборгского університету встановили, що спосіб приготування кави може впливати на ризик виникнення серцевих нападів і тривалість життя.Про це пише видання Kedem, передають Патріоти України.
Під час проведення дослідження шведські фахівці оцінили вплив вживання фільтрованої і нефільтрованої кави на здоров'я серця. До цього було визначено, що кава може підвищувати рівень загального холестерину і рівень "поганого" холестерину (ЛПНЩ). Надалі були ідентифіковані компоненти кави, які відповідають за цей ефект – дітерпени кахвеол і кафестол.
Останні дослідження показали, що ці небезпечні речовини можуть бути видалені з напою за допомогою фільтру. Так, порція нефільтрованої завареної кави містить приблизно в 30 разів більше кахвеола і кафестола в порівнянні з фільтрованою кавою, пише Kedem.
Шведські вчені вивчили кавові пристрасті 508 747 чоловіків і жінок і з'ясували, що вживання фільтрованої кави приносить велику користь здоров'ю, ніж повна відмова від цього напою. Так, вживання фільтр-кави на 15 % знижує ризик смерті від будь-якої причини. Ризик померти від серцево-судинних захворювань у людей, що вживають фільтровану каву, на 12 відсотків менше у чоловіків і на 20% – у жінок в порівнянні з відсутністю цього напою в раціоні.
На думку фахівців, такий сприятливий ефект спостерігається при щоденному вживанні від однієї до чотирьох чашок кави.
Якщо ви хочете позбутися зайвих кілограмів, то слід почати з перегляду свого раціону. Дієтологи назвали п’ять альтернативних продуктів, які допомагають стати стрункіше, передають Патріоти України. Кіноа є лідером серед зернових за вмістом білка. У 100 ...
Багато популярних продуктів, які часто вважаються корисними або дієтичними, насправді містять значну кількість прихованого цукру. Його додають для покращення смаку, хоча користь таких продуктів через це суттєво зменшується, передають Патріоти України. ...