
Згідно з новим дослідженням, виноград – не тільки смачні, а й корисні ласощі. Вчені дійшли висновку, що солодкі ягоди можуть допомогти збільшити тривалість життя, передають Патріоти України.
Хоча дослідження, проводилося на мишах, його автори мають всі підстави вважати, що вражаючих результатів можуть досягти і люди. Доктор Джон Пеццуто, який входив до складу групи, що проводила дослідження з Університету Західної Нової Англії, підрахував, що тривалість життя людини може збільшитися на чотири-п’ять років при регулярному вживанні винограду.
“Що мене надихає в цьому дослідженні та темі, так це те, що буде проведено більше досліджень антиоксидантів та їх ролі в лікуванні та профілактиці захворювань у цілому. У людей з’явиться ще більше причин включати до раціону різноманітні продукти”, – прокоментувала результати дослідження дієтолог Лаура Макдермотт.
За її словами, виноград містить безліч антиоксидантів, включаючи ресвератрол, катехіни, кверцетин та антоціани. У поєднанні зі збалансованою дієтою вони допомагають боротися з вільними радикалами, знижують окислювальний стрес і мають протизапальну дію.
Дієтолог також вказує на користь винограду через наявність фітонутрієнтів. Вони мають протизапальні та антиоксидантні властивості, допомагаючи підтримувати здоров’я клітин та ДНК.
Правильно підібраний сніданок може стати хорошою основою для підтримки здоров'я травної системи. Гастроентерологи рекомендують поєднувати в першому прийомі їжі грецький йогурт, горіхи та фрукти, передають Патріоти України. Таке поєднання забезпечує орг...
Ви чудово харчувалися протягом дня, але після 21:00 ноги самі несуть вас до холодильника. Це не відсутність сили волі, а складний психофізіологічний механізм, передають Патріоти України. Увечері, коли робочі завдання виконані, а зовнішній шум вщухає, н...