
Секрет стрункості не в дієтах, а в черговості страв! Дослідники Стенфордського університету з’ясували, що як саме ми їмо - не менш важливо, ніж що саме, передають Патріоти України.
В експерименті за участі 55 людей учені довели: якщо перед вживанням вуглеводів (як-от рис, картопля чи хліб) з’їсти білок (наприклад, яйця) або клітковину (овочі), можна значно зменшити стрибок цукру в крові.
А це означає менше нападів голоду, менше перекусів — і, як наслідок, менше зайвих кілограмів! «Їжте салат або бургер перед смаженою картоплею», — радить професор Майкл Снайдер, один з авторів дослідження.А ось жири (наприклад, вершкові) не знижують рівень цукру, але уповільнюють його підйом, що теж може бути корисним.
Результати особливо обнадійливі для здорових людей, але навіть у тих, хто має переддіабет, черговість страв впливає на метаболізм.
Переосмислити порядок прийому їжі — найпростіший спосіб покращити здоров’я без радикальних дієт і стресу для організму. Замість "менше їсти" — їж правильно! Спочатку яйце, потім рис. Салат перед пастою. І — прощавай, ненависний жирок!
Пасивна агресія набагато небезпечніша за відкритий конфлікт, адже її важко довести. Маніпулятор ховає образу або гнів під маскою турботи чи жарту, передають Патріоти України. Перша фраза — «Я просто жартую, у тебе що, немає почуття гумору?». Це класичн...
Більшість із нас при пранні махрових рушників намагається рясно додавати куповані пом'якшувачі тканини, розраховуючи отримати ніжність та приємний аромат. Проте кондиціонери лише вкривають волокна силіконовою плівкою, через що рушники стають жорсткими ...