
Починати день з чашки кави чи чаю може бути корисно для вашого здоров’я. Нове дослідження виявило, що ці напої знижують ризик інсульту та деменції, передають Патріоти України.
В рамках дослідження, опублікованого в PLOS Medicine, фахівці проаналізували споживання кави понад 365 000 учасників з Біобанку Великобританії, віком від 50 до 74 років, з 2006 по 2010 роки до 2020 року. Дослідники вивчали зв’язок між споживанням кави та чаю і ризиком інсульту та деменції, пише eatthis.com.
Науковці враховували такі фактори, як індекс маси тіла, фізичну активність, вживання алкоголю та куріння, дієту, вживання солодких напоїв, рівень холестерину та наявність таких захворювань, як рак, діабет, серцево-судинні хвороби та гіпертонія.
Протягом середнього періоду дослідження було встановлено, що вживання 2-3 чашок кави на день або 3-5 чашок чаю на день ризик інсульту на 32%, а деменції – на 28%. Ці дані порівнювали з тими, хто не вживав стільки напоїв. Дослідження також показало, що споживання цих напоїв може позитивно впливати на постінсультну деменцію.
Інше дослідження, проведене Європейським товариством кардіологів, показало, що вживання трьох чашок кави на день знижує ризик інсульту та серцевих захворювань.
Тож насолоджуйтесь ранковою чашкою кави або післяобідньою чашкою чаю, щоб знизити ризик інсульту та деменції з віком.
Багато людей заливають зелений чай крутим окропом одразу після закипання чайника, а потім скаржаться на гіркий та в'яжучий смак напою, передають Патріоти України. Вода з температурою 100°C спалює ніжні листочки зеленого чаю, руйнуючи корисні антиоксида...
Щоб приготувати ідеальну смажену картоплю із золотистою скоринкою та м'якою серединою, недостатньо просто нарізати її та кинути на пательню, передають Патріоти України. На поверхні нарізаної картоплі виділяється велика кількість крохмалю. Під час смаже...