
Для багатьох людей день починається з горнятка кави з молоком. Але чи справді цей напій такий безпечний і корисний, як здається? Вчені з Копенгагенського університету вирішили перевірити популярний міф - і результати їхнього дослідження приємно здивували, передають Патріоти України.
Кава містить поліфеноли — природні антиоксиданти, які захищають клітини від пошкоджень та запалень.
Молоко багате амінокислотами, що беруть участь у багатьох процесах організму.
Дослідження показало, що поєднання цих двох компонентів посилює їхню дію вдвічі. Тобто, кава з молоком бореться із запаленнями набагато ефективніше, ніж чорна кава окремо.
«Наші експерименти довели, що протизапальний ефект на клітини посилюється саме завдяки взаємодії поліфенолів та амінокислот. Ми вважаємо, що це може мати позитивний вплив і на організм людини», — пояснила дослідниця Маріанна Ніссен Лунд.
Наразі вчені планують додаткові тести спершу на тваринах, а згодом і на людях. Тож цілком імовірно, що улюблений ранковий напій незабаром офіційно визнають «корисним коктейлем» для здоров’я.
Лімфатична система відіграє ключову роль у виведенні токсинів та зайвої рідини з організму. Коли рух лімфи сповільнюється, виникають ранкові набряки, хронічна втома та целюліт, передають Патріоти України. Основними причинами застою є малорухомий спосіб...
Сучасне життя наповнене тривогами та викликами, які часто переходять у стан хронічного стресу. Для жіночого організму це несе особливу загрозу, оскільки високий рівень кортизолу збиває гормональний баланс, передають Патріоти України. Першими сигналами ...