Це правда: важкість наслідків ДТП залежить від покоління і класу автомобіля. Але це лише половина правди, тому що чимало залежить ще й від людей, які у машині їдуть. В такому випадку ми не будемо говорити про дії водія, який намагатиметься виправити ситуацію, навпаки, припустимо, що ситуація безнадійна, а в людей в машині є лише долі секунди на якісь дії.
Що станеться через мить? Машина за кілька десятих частин секунди зупиниться, припустимо, з міських 50 км/год до 0 км/год. Але все, що знаходиться всередині та не закріплене, продовжить рух з тими ж таки 50 км/год. Аж доки теж не зупиниться, наштовхнувшись на елементи інтер’єру. Тобто це буде удар о кермо, торпедо, лобове скло або спинку переднього сидіння з силою 3000 кг.
Водій і пасажири, навіть зафіксовані ременями безпеки, залишаються закріпленими лише умовно, оскільки, по-перше, пас не дуже щільно прилягає до тіла (виняток – машини з попереднім натягом ременів), а по-друге, тому, що вся пасова система об’єктивно має певний “люфт”. Тому найчастіше водій і пасажири все одно вступають у контакт з певною частиною інтер’єру. Щоб мінімізувати наслідки, за останні долі секунди перед ДТП можна дещо зробити.
Отже, при загрозі фронтального зіткнення:
Згадане вище фронтальне зіткнення – найтиповіший вид ДТП. Боковий удар має власні особливості, багато в чому він гірше за лобовий, але рекомендована поведінка людей в салоні та сама. А ось перед ударом в корму машини бажані інші дії.
За інших рівних умов у більшому автомобілі у водія і пасажирів більше шансів пережити ДТП без тяжких ушкоджень
Не можна очікувати порятунку в будь-якому ДТП, якщо водій та пасажири не виконують елементарних умов безпеки. Певно, всоте нагадаємо про них:
Певно, варто також нагадати, що основним засобом пасивної безпеки у салоні залишаються ремені безпеки – скільки б “ейрбегів” у машині не було. Причина не лише у тому, що саме ремінь найкращим чином тримає тіло у сидінні, а й в “одноразовості” подушок, які залишаються корисними протягом секунди – двох після початку зіткнення. На відміну від ременя, подушка не захистить людину при вторинному зіткненні, коли машина після першого зіткнення опиниться, наприклад, на зустрічній смузі.
Від правильної посадки у сидіннях (не лише за кермом) залежить не лише втома під час поїздки, а й наслідки дорожніх аварій
Знайте, що у більшості моделей авто при відстебнутому ремені подушка не спрацьовує, тому що може завдати травм непристебнутій людині.
Поведінка в екстремальній ситуації великою мірою визначається готовністю людини до неї. Тому в ідеалі водієві, який багато часу проводить за кермом, було б пройти певне тренування. Недаремно в Європі деякі страхові компанії пропонують своїм клієнтам випробування на спеціальних тренажерах, наприклад, для отримання навичок з покидання автомобіля, який лежить на даху. Деякі українські автошколи мають “на озброєнні“ тренажер, який імітує для людини негативне прискорення під час лобового зіткнення на невеликій швидкості – радимо за нагоди скористатися таким чи подібним.
Осіння посадка редиски має безліч переваг, які принесуть гарний урожай та міцні рослини. Як саме треба правильно саджати редиску під зиму та які нюанси треба знати? РБК-Україна (проект Styler) пояснює, чому посадка редиски восени може стати ідеальним в...
Червоний буряк – корисний та смачний овоч. Однак, поряд з корисними властивостями буряк має серйозні протипоказання, може завдати шкоди людям з певними проблемами зі здоров’ям, передають Патріоти України. Кому не можна їсти буряк . - Людям із сечокам...