Це правда: важкість наслідків ДТП залежить від покоління і класу автомобіля. Але це лише половина правди, тому що чимало залежить ще й від людей, які у машині їдуть. В такому випадку ми не будемо говорити про дії водія, який намагатиметься виправити ситуацію, навпаки, припустимо, що ситуація безнадійна, а в людей в машині є лише долі секунди на якісь дії.
Що станеться через мить? Машина за кілька десятих частин секунди зупиниться, припустимо, з міських 50 км/год до 0 км/год. Але все, що знаходиться всередині та не закріплене, продовжить рух з тими ж таки 50 км/год. Аж доки теж не зупиниться, наштовхнувшись на елементи інтер’єру. Тобто це буде удар о кермо, торпедо, лобове скло або спинку переднього сидіння з силою 3000 кг.
Водій і пасажири, навіть зафіксовані ременями безпеки, залишаються закріпленими лише умовно, оскільки, по-перше, пас не дуже щільно прилягає до тіла (виняток – машини з попереднім натягом ременів), а по-друге, тому, що вся пасова система об’єктивно має певний “люфт”. Тому найчастіше водій і пасажири все одно вступають у контакт з певною частиною інтер’єру. Щоб мінімізувати наслідки, за останні долі секунди перед ДТП можна дещо зробити.
Отже, при загрозі фронтального зіткнення:
Згадане вище фронтальне зіткнення – найтиповіший вид ДТП. Боковий удар має власні особливості, багато в чому він гірше за лобовий, але рекомендована поведінка людей в салоні та сама. А ось перед ударом в корму машини бажані інші дії.
За інших рівних умов у більшому автомобілі у водія і пасажирів більше шансів пережити ДТП без тяжких ушкоджень
Не можна очікувати порятунку в будь-якому ДТП, якщо водій та пасажири не виконують елементарних умов безпеки. Певно, всоте нагадаємо про них:
Певно, варто також нагадати, що основним засобом пасивної безпеки у салоні залишаються ремені безпеки – скільки б “ейрбегів” у машині не було. Причина не лише у тому, що саме ремінь найкращим чином тримає тіло у сидінні, а й в “одноразовості” подушок, які залишаються корисними протягом секунди – двох після початку зіткнення. На відміну від ременя, подушка не захистить людину при вторинному зіткненні, коли машина після першого зіткнення опиниться, наприклад, на зустрічній смузі.
Від правильної посадки у сидіннях (не лише за кермом) залежить не лише втома під час поїздки, а й наслідки дорожніх аварій
Знайте, що у більшості моделей авто при відстебнутому ремені подушка не спрацьовує, тому що може завдати травм непристебнутій людині.
Поведінка в екстремальній ситуації великою мірою визначається готовністю людини до неї. Тому в ідеалі водієві, який багато часу проводить за кермом, було б пройти певне тренування. Недаремно в Європі деякі страхові компанії пропонують своїм клієнтам випробування на спеціальних тренажерах, наприклад, для отримання навичок з покидання автомобіля, який лежить на даху. Деякі українські автошколи мають “на озброєнні“ тренажер, який імітує для людини негативне прискорення під час лобового зіткнення на невеликій швидкості – радимо за нагоди скористатися таким чи подібним.
Білок - це ключовий елемент для м’язів, шкіри, гормонів та обміну речовин. Але що станеться з організмом, якщо щодня споживати 100 грамів білка, передають Патріоти України з посиланням на Eat This, Not That! Ні для кого не секрет, що білок підтримує р...
10 травня за новим стилем (23 травня - за старим) - день пам'яті апостола Симона Зилота і Києво-Братської ікони Божої Матері. За юліанським календарем сьогодні вшановують апостола від сімдесяти Симеона, племінника Йосипа Обручника, нагадують Патріоти У...