
Дослідники виявили, що періодичне голодування за схемою 4:3 може бути ефективнішим, ніж постійний підрахунок калорій. Про це повідомило видання Sciencealert, передають Патріоти України.
Ця стратегія передбачає 3 дні обмеження споживання калорій на 80% та 4 дні звичайного харчування. На відміну від жорстких щоденних обмежень, такий підхід легше інтегрувати в реальне життя.
У дослідженні взяли участь 165 осіб із надмірною вагою або ожирінням. Протягом року ті, хто дотримувався режиму 4:3, у середньому втратили 7,7 кг, тоді як учасники зі звичайною дієтою — 4,8 кг.
Учені з Університету Колорадо порівняли дві групи:
«Наскільки нам відомо, конкретної комплексної програми, зосередженої на IMF 4:3, не існує. Тож я хочу попрацювати над тим, як розробити це для впровадження в клініках і громадських програмах, доступних для людей, і зробити це чимось, що вони можуть собі дозволити» — заявив епідеміолог фізичної активності Даніель Остендорф.
Правильно підібраний сніданок може стати хорошою основою для підтримки здоров'я травної системи. Гастроентерологи рекомендують поєднувати в першому прийомі їжі грецький йогурт, горіхи та фрукти, передають Патріоти України. Таке поєднання забезпечує орг...
Ви чудово харчувалися протягом дня, але після 21:00 ноги самі несуть вас до холодильника. Це не відсутність сили волі, а складний психофізіологічний механізм, передають Патріоти України. Увечері, коли робочі завдання виконані, а зовнішній шум вщухає, н...