Наслідки можуть жахнути! Вагітним жінкам варто відмовитися від ультраобробленої їжі - ось чим це загрожує

понеділок, 12 лютий 2024, 5:40

Нещодавнє дослідження засвідчило, що споживання фаст-фуду та ультраоброблених продуктів може призвести до підвищеного вмісту фталатів у вагітних жінок, передають Патріоти України.

Фталати, хімічні речовини, пов’язані з пластиком, можуть мати негативний вплив на здоров’я дитини, проникаючи через плаценту.

Це перше дослідження, яке показало прямий зв’язок між дієтою, багатою на ультра-оброблені продукти, і підвищеним рівнем фталатів у вагітних. Фаст-фуд, готові суміші для тортів і безалкогольні напої можуть містити високі рівні цих хімічних речовин.

Шила Сатьянараяна, педіатр з Університету штату Вашингтон, наголошує, що фталати можуть спричинити серйозні ускладнення в розвитку дитини, як-от низьку вагу під час народження і психічні розлади, зокрема аутизм.

Дослідження використовувало дані про вагітність із групи CANDLE, що включала 1031 жінку. Вчені виявили, що кожні 10% збільшення частки ультра-оброблених продуктів у раціоні пов’язані зі збільшенням концентрації фталатів на 13%.

Експерти закликають вагітних жінок уникати цих продуктів і віддавати перевагу свіжим фруктам, овочам і нежирному м’ясу. Також вони радять читати етикетки та шукати продукти з мінімальним вмістом інгредієнтів.

Сатьянараяна попереджає, що, хоча додаткові дослідження необхідні, важливо зараз вживати заходів для захисту здоров’я матері та дитини, уникаючи ультра-оброблених продуктів, які можуть містити небезпечні хімічні речовини.

Ця стаття містить загальні відомості довідкового характеру і не повинна розглядатися як альтернатива рекомендаціям лікаря. Якщо вас турбує стан вашого здоров’я, зверніться до лікаря.

Не робіть так! Ці звички руйнують ваше волосся під час миття

понеділок, 10 серпень 2026, 22:48

Красиве та доглянуте волосся залежить не лише від вартості шампуню, а й від правильної техніки догляду. Багато людей щодня припускаються помилок, які роблять пасма ламкими та тьмяними, передають Патріоти України. Перша помилка — миття волосся занадто г...

Розставлено крапки над "і": Чи потрібно вимикати на ніч Wi-Fi на телефоні

понеділок, 10 серпень 2026, 21:56

Чимало користувачів залишають Wi-Fi на смартфоні ввімкненим цілодобово, навіть коли не користуються пристроєм. Однак уночі постійне підключення може мати кілька небажаних наслідків. Про це пише Новини.LIVE, передають Патріоти України. Якщо ви перебуває...