Свої прикмети і повір’я мають автомобілісти всіх країн світу: деякі цілком логічні та зрозумілі, а інші — сповнені містики, заснованих, як правило, на міфах.
Деякі не підпадають під жоден з вищеописаних варіантів. Наприклад, в Аргентині водії ставлять на дах своїх машин каністру чи пляшку. Аргентинські водії у такий спосіб дають зрозуміти, що машина продається: просто привертають до неї увагу, щоб збільшити аудиторію тих, хто цікавиться покупкою автівки.
Здавалося б, дивна річ: давним-давно та повсюдно автомобілі продають в інтернеті. Зробив гарні фото, написав цікавий і чесний текст — і чекай на клієнта. Однак, як показує практика, величезна кількість угод здійснюються завдяки старим дідівським технологіям.
По-перше, багато водіїв не користуються інтернетом: літні і навіть просто дорослі досі вважають за краще дивитися очима і лише потім приймати рішення. Друга група – автомобілісти, які не знають, що хочуть. Чи не вибрали модель і марку. Ну і третій варіант – ті, хто не хоче далеко їздити і переглядати авто.
Незважаючи на всі досягнення мережі, таких людей безліч в усіх країнах, тому вирішивши продавати автомобіль – не соромтеся повісити на нього наліпку «продаю».
Наші рішення кажуть про нас більше, ніж здається на перший погляд, передають Патріоти України. Подивіться на три курки. Не думайте занадто довго. Просто виберіть ту, яка відразу привернула вашу увагу — і читайте розшифровку. Ваша підсвідомість вже зн...
Освіжувачі повітря можуть лише тимчасово маскувати запах, а килими та дивани мають здатність вбирати запахи, тому важливо проводити їх ретельне чищення принаймні раз на місяць, передають Патріоти України. Експертка з Clean and Scentsible розповіла, що ...