Названо фрукт, який допоможе людям з зайвою вагою уникнути проблем із серцем

середа, 30 червень 2021, 11:26

Вчені заявили, що люди з зайвою вагою, які споживають авокадо, мінімізують ризики серцевих ускладнень. Про це йдеться у дослідженні науковців університету штату Пенсильванія (США), опублікованому в науковому журналі Eurek Alert, повідомляють Патріоти України.

За словами спеціалістів, вживання одного авокадо за день знижує рівень холестерину в крові. Так, в експерименті взяли участь 45 добровольців, які мають надлишкову вагу. Всі вони два тижні перебували на однаковій дієті, це повинно було більш-менш вирівняти особливості організмів.

Потім піддослідних розділили на три різних групи. Упродовж п'яти тижнів вони дотримувалися однієї з трьох дієт: з низьким вмістом жирів, з помірним вмістом жирів або помірним, але з додаванням в щоденний раціон одного авокадо.

Що показав експеримент?

Після закінчення експерименту вчені виміряли у пацієнтів рівень ліпопротеїнів низької щільності, які є основними переносниками "поганого" холестерину.

Також науковці проаналізували кількість окислених ліпопротеїнів, які запускають ланцюгову реакцію, що сприяє розвитку атеросклерозу. Як виявилось після дієти з авокадо у третьої групи обидва показники були значно нижчі, ніж на початку дослідження.

Окрім того, у цих учасників спостерігався більш високий рівень лютеїну, який має властивості антиоксиданту, а також захищає ліпопротеїни від окислення.

Користь авокадо

Авокадо – це джерело безцінних вітамінів, мікроелементів і корисних речовин. Він покращує роботу серця, нормалізує гормональний баланс і має ще багато переваг для здоров'я. За свою поживність плід був занесений в Книгу рекордів Гіннеса.

Корисні та лікувальні властивості фрукта:

  • при анемії, цукровому діабеті, раку, захворюваннях шлунково-кишкового тракту, особливо при гастритах зі зниженою кислотністю шлункового соку.
  • при захворювань серця, зокрема: інфаркту, атеросклерозу, гіпертонії і недокрів’я.
  • знижує дратівливість, втому, сонливість та збільшує концентрацію, працездатність.
  • сприятливо впливає на стан нервової системи.
  • покращує гормональний баланс, зір та запобігає артриту.
  • сприятливо діє на шкірні покриви, розгладжує дрібні зморшки, зменшує розміри запалених ділянок від псоріазу, вугрової висипки і екземи.
  • захищає клітини організму від впливу радикалів і омолоджує їх.

Ви все життя заварювали зелений чай неправильно: Ось чому він гірчить

четвер, 13 серпень 2026, 18:50

Багато людей заливають зелений чай крутим окропом одразу після закипання чайника, а потім скаржаться на гіркий та в'яжучий смак напою, передають Патріоти України. Вода з температурою 100°C спалює ніжні листочки зеленого чаю, руйнуючи корисні антиоксида...

Секрет ідеальної хрусткої картоплі: Зробіть це перед тим, як кинути її на пательню

четвер, 13 серпень 2026, 18:30

Щоб приготувати ідеальну смажену картоплю із золотистою скоринкою та м'якою серединою, недостатньо просто нарізати її та кинути на пательню, передають Патріоти України. На поверхні нарізаної картоплі виділяється велика кількість крохмалю. Під час смаже...