
Американські вчені визначили, що втамовувати спрагу в спеку категорично не можна солодкими напоями. Вони можуть значно посилити зневоднення організму і порушити роботу нирок. Про це стало відомо зі статті в науковому журналі American Journal of Physiology - Regulatory, Integrative and Comparative Physiology, передають Патріоти України.
Дослідники провели низку тестів за участю тварин і з'ясували, що вживаючи напої з додаванням фруктози і глюкози рівень зневоднення організму продовжує збільшуватися. У особин, яким давали підсолоджені напої, ступінь ураження нирок була більш виражена.
Розпізнати нещирість співрозмовника можна без спеціального поліграфа — достатньо лише уважно спостерігати за його невербальними сигналами. Психологи переконують, що людське тіло видає брехню підсвідомо, оскільки контроль за мімікою вимагає величезного ...
Родзинки часто сприймають лише як солодкий перекус, однак ці сухофрукти можуть бути цінним джерелом поживних речовин. Вони містять клітковину, калій та антиоксиданти, а дослідження пов’язують їхнє регулярне вживання з позитивним впливом на серцево-суди...