
Рак грудей може бути спровокований щоденним вживанням молока, навіть в невеликих кількостях. Про це повідомили на сайті Національної медичної бібліотеки США, передають Патріоти України.
Національний інститут раку і Всесвітній фонд досліджень раку Великобританії провели дослідження, в результаті якого з'ясувалося, що коров'яче молоко може викликати онкологічні захворювання у жінок. Соєві аналоги на розвиток раку не впливали.
У дослідженні взяли участь близько 50 тисяч здорових жінок в США протягом восьми років. 50% жінок дотримувалася вегетаріанської дієти і перейшла на соєве молоко, інші ж продовжували їсти продукти тваринного походження, в тому числі й коров'яче молоко.
У підсумку у 1057 учасниць з 50 тисяч дослідження розвинулися онкологічні захворювання грудей. Вчені повідомили, що щоденне вживання коров'ячого молока, нехай навіть в невеликих кількостях, збільшує ризики розвитку раку грудей відразу на 80%.
Вживання в їжу цього продукту може бути пов'язано з природними стимуляторами, які є в молоці і які провокують ріст і поділ клітин. Стимулятори здатні підвищити інсуліноподібний фактор росту, який також сильно впливає на розвиток раку грудей.
Уникнути зустрічей із неприємними людьми в робочому чи сімейному середовищі практично неможливо. Проте можна змінити власну реакцію на їхні провокації, передають Патріоти України. Психологи радять використовувати техніку «сірого каменя» — відповідати н...
Не обов'язково їхати на сервіс, щоб оцінити стан моторної оливи та дізнатися, чи не потрапляє в неї антифриз або пальне, передають Патріоти України. Витягніть масляний щуп із прогрітого двигуна та капніть одну краплю оливи на чистий аркуш звичайного оф...