Не робіть помилок! ТОП-5 ознак, що ви прийшли в погану перукарню - їх має знати кожна жінка

Вибрати хорошого перукаря не так просто, як може здатися на перший погляд. Ось які червоні прапорці кажуть, що не варто ризикувати своїм волоссям і робити зачіску у закладі, який спочатку здається дуже симпатичним, передають Патріоти України.

Адміністратор розмовляє з тобою крізь зуби

На думку майстра-стиліста з Нью-Йорка Юриша Хукера, стійка адміністратора — це місце, де «зберігаються ключі від королівства емоцій». Ти маєш почуватися бажаним гостем і отримати всю потрібну тобі інформацію, і якщо цього не сталося, значить, у салоні працює як мінімум один непрофесіонал. Хто знає, чи відрізнятимуться від нього перукарі, яким ти збираєшся довірити своє волосся?

Перукар не розмовляє з тобою взагалі

Людина, від якої залежить краса твоє волосся, не може просто привітатись, подивитися фотографії, які ти принесла, і відразу схопитися за ножиці. Він повинен поставити тобі різні питання: як ти доглядаєш за волоссям, яку зачіску зазвичай носиш, чи робиш укладання. Це не просто балаканина — тобі і майстру доведеться порозумітися, і зробити це без слів неможливо.

У зоні миття волосся брудно

У раковині залишилося волосся попередньої клієнтки? На підлозі вода? Флакони з шампунем вкриті нальотом? Якщо тобі здається, що в салоні не дотримуються правил гігієни, тобі не здається. Не соромся розвернутися і підти — хто знає, якими ще правилами тут нехтують.

Хукер радить звернути увагу на один незначний нюанс: тобі маєть дати понюхати шампунь та кондиціонер. «Це не така вже дрібниця, адже ви відчуватимете цей аромат весь день. Якщо вам пропонують з ним познайомитися, це означає, що перукар по-справжньому дбатиме про ваш комфорт», — каже він.

Тебе не повідомили про додаткові послуги

Фінальна сума не повинна бути сюрпризом — перукар на початку зобов’язаний пояснити, що він збирається робити, і запропонувати додаткові процедури. Так, іноді якісь із них дійсно необхідні, але це не означає, що майстер може без попередження зробити їх, а потім включити до рахунку.

Менеджер салону краси з Лондона Гевін Хоар також зазначає, що нормально запропонувати клієнтці купити в салоні доглядову косметику. Однак, каже він, це не повинно перетворюватися на нав’язливі продажі — тобі просто мають повідомити, що така можливість є.

Тебе не запитують, чи ти задоволена результатом

Хоар каже, що «активно заохочує скарги клієнтів», адже це допомагає команді зрозуміти, що можна зробити краще. Іноді негативні емоції викликають дрібниці — наприклад, клієнтці може не сподобатися, що її волосся чіплявся браслет майстра, який легко зняти.

І, звичайно, твоїми враженнями не повинні цікавитися заради формальності. Якщо ти незадоволена, то фахівці салону повинні спробувати це виправити, а не стверджувати, що ви самі цього хотіли.

Врожаю не буде! Названо сорти картоплі, які не рекомендують садити українцям

субота, 22 лютий 2025, 19:06

Є такі види картоплі, які експерти в жодному разі не рекомендують садити, бо врожаю можна де дочекатися, передають Патріоти України з посиланням на РБК. Не рекомендовано висівати картоплю, яка дала мало урожаю минулого сезону. Перед висаджуванням бульб...

Не робіть помилок! Коли лаврове листя може зіпсувати страву

субота, 22 лютий 2025, 17:28

Лавровий лист – одна з найпопулярніших спецій, яку додають у супи, тушковані страви та соуси. Його аромат глибокий і насичений, але неправильне використання може зіпсувати смак страви, зробивши її гіркою. Варто розібратись, коли саме слід додавати лавр...