Можна витрачати багато грошей на одяг відомих брендів, постійно поповнювати гардероб новими речами, але все одно мати недолугий вигляд. Це відбувається через неочевидні помилки, яких припускаються при створенні образів, передають Патріоти України.
Українська стилістка Вікторія Жир розповіла в інтерв'ю Еммі Антонюк на YouTubе, на які нюанси варто звернути увагу, щоб не зіпсувати аутфіт.
Надто кричущий і великий логотип
Зазвичай відомі бренди, такі як Tommy Hilfiger або Versace, полюбляють зобразити на лицьовій стороні одягу надто великі логотипи. Найчастіше це кричуща емблема або напис на всю футболку. Краще не купувати такий одяг чи аксесуар, адже це може трактуватися як несмак. Хорошою альтернативою буде люксова річ з маленьким, не надто помітним логотипом.
Надто багато брендів в одному образі
Якщо в одному аутфіті зібрано багато різних брендів, то є ризик, що образ матиме дивний вигляд, ніби людина вирішили одягнути все найкраще одразу. В стилізації потрібно дотримуватися балансу.
Неправильні розміри та силуети
За словами експертки, спроба одягнути речі, з яких ви виросли, вказує на проблеми з почуттям стилю. Аналогічної поради стилістка рекомендує дотримуватися, підбираючи силует одягу. Не кожному пасують обтислі або оверсайзні речі.
Якщо ви щовечора перевертаєтесь у ліжку, дивлячись у стелю та шукаючи поради в Google як заснути, можливо, настав час спробувати один несподівано ефективний метод, передають Патріоти України. Експерт зі сну Мартін Сілі з компанії MattressNextDay радить...
Огірки - це універсальний інгредієнт, який додає свіжість та хрумкість у страви, але часто вони можуть стати водянистими та втрачають свій апетитний вигляд у салатах чи сандвічах. Виявляється, є простий спосіб уникнути цієї проблеми та зробити огірки з...