Не робіть так! Стилістка назвала головні ознаки несмаку - їх допускає багато хто

Можна витрачати багато грошей на одяг відомих брендів, постійно поповнювати гардероб новими речами, але все одно мати недолугий вигляд. Це відбувається через неочевидні помилки, яких припускаються при створенні образів, передають Патріоти України.

Українська стилістка Вікторія Жир розповіла в інтерв'ю Еммі Антонюк на YouTubе, на які нюанси варто звернути увагу, щоб не зіпсувати аутфіт.

Надто кричущий і великий логотип

Зазвичай відомі бренди, такі як Tommy Hilfiger або Versace, полюбляють зобразити на лицьовій стороні одягу надто великі логотипи. Найчастіше це кричуща емблема або напис на всю футболку. Краще не купувати такий одяг чи аксесуар, адже це може трактуватися як несмак. Хорошою альтернативою буде люксова річ з маленьким, не надто помітним логотипом.

Надто багато брендів в одному образі

Якщо в одному аутфіті зібрано багато різних брендів, то є ризик, що образ матиме дивний вигляд, ніби людина вирішили одягнути все найкраще одразу. В стилізації потрібно дотримуватися балансу.

Неправильні розміри та силуети

За словами експертки, спроба одягнути речі, з яких ви виросли, вказує на проблеми з почуттям стилю. Аналогічної поради стилістка рекомендує дотримуватися, підбираючи силует одягу. Не кожному пасують обтислі або оверсайзні речі.

Чи варто пити газовану воду? Що потрібно знати про її вплив на здоров’я

четвер, 14 серпень 2025, 5:40

Газована вода вже багато років викликає суперечки: когось вона освіжає в спеку, а хтось після неї відчуває дискомфорт, печію чи здуття живота. Попри те, що вона складається з тих самих компонентів, що й звичайна вода, вуглекислий газ по-різному впливає...

Секрет італійців: Чому варто пити каву з лимоном щоранку

середа, 13 серпень 2025, 18:45

Додавати лимон у каву може здаватися незвичним, але ця проста комбінація має помітний ефект на травлення, передають Патріоти України. Кофеїн і лимонна кислота стимулюють роботу кишечника, допомагаючи природньому перетравленню їжі. Все більше людей почи...