
Немає точної дати, до якої автовласникам точно потрібно «перевзути» свій транспорт, помінявши літню резину на зимову, передають Патріоти України.
Це все залежить від погодних умов, притаманних тому чи іншому регіону. Втім, є один показник, який «сигналізує», що щас настав. Це — середньодобова температура повітря. Існує думка, що резину варто міняти, коли температура впала до +7, за іншою версією — до +10. До речі, синоптики прогнозують, що цими вихідними в Україні буде тепліше.
А профільне видання uamotors.com.ua пояснює, які є ризики передчасної заміни літньої резини на зимову. По-перше, це швидший знос протектора. Адже зимова гума, розрахована на холодну погоду, більш м’яка. За температури +10 °C і вище вона нагрівається та стирається швидше. А стертий протектор — це гірше зчеплення зі дорожним покриттям, яка взимку часто покривається льодом та снігом.
По-друге, це збільшення витрати пального. Адже зимова гума має більший опір коченню через агресивний малюнок протектора. На сухому асфальті витрата пального зростає на 5−10%.
По-третє, це погіршення керованості. Зимові шини гірше гальмують на сухій та мокрій дорозі й слабше тримають повороти через м’які боковини. По-четверте, це підвищення ризику пошкодження шини. Коли тепло, зимова гума перегрівається, що може призвести до деформації навіть при незначних ударах.
Кроти часто здаються безневинними мешканцями саду, але їхні підземні тунелі здатні перетворити рівні грядки на справжнє поле битви. У процесі пошуку їжі ці тварини розривають землю, пошкоджуючи коріння квітів, овочів і декоративних рослин, передають Па...
Маєте хвилинку для гри та самопізнання? Погляньте на чотири мальовничі стежки і оберіть ту, якою хотіли б пройтися. Ваш вибір розкриє ваші сильні риси, передають Патріоти України. Цей тест — розвага, а не науковий діагноз.