
Недавнє дослідження виявило «причинний» зв’язок прийому вітаміну А з раком легень. Це не перший випадок, коли вітамін А, також відомий як ретинол, пов’язують із раком. Однак до цього дослідження дослідники не виявили зв’язку з раком легень, передають Патріоти України.
Вчені використовували метод менделевської рандомізації (МР), який досліджує причинно-наслідковий зв’язок між факторами ризику та результатами з генетичної точки зору.
Дослідники що високе споживання вітаміну А збільшує ризик плоскоклітинного раку та аденокарциноми легень – двох поширених типів раку легень. Результати показали, що більш високе споживання ретинолу з їжею було причинно пов’язане з раком легень, загальним плоскоклітинним раком легень та аденокарциномою легень. Споживання ретинолу з їжею несприятливо впливає на рак легенів, а каротин може збільшити ризик аденокарциноми.
Це наголошує на важливості виявлення основних механізмів харчових антиоксидантних вітамінів при раку легень і дає важливий сигнал для здоров’я про те, що споживання дієтичних вітамінів-антиоксидантів може не бути необхідним для запобігання раку легень. Це також забезпечує основу майбутніх досліджень.
Необхідні додаткові дослідження, як можна зробити висновки. Раніше вітамін А був пов’язаний із раком простати.
Чимало користувачів залишають Wi-Fi на смартфоні ввімкненим цілодобово, навіть коли не користуються пристроєм. Однак уночі постійне підключення може мати кілька небажаних наслідків. Про це пише Новини.LIVE, передають Патріоти України. Якщо ви перебуває...
Перевірка контрагента, партнера або кандидата за ПІБ стала звичною перед орендою житла, найманням, угодою чи знайомством онлайн. Вона не дає остаточного висновку про доброчесність, але допомагає завчасно побачити юридичні, фінансові та репутаційні ризи...