
Чи звертали ви увагу, що дуже часто і в магазинах, і на святкових столах ковбаса порізана навскіс? Разом із ТСН розповімо, чому саме так, передають Патріоти України.
Існує легенда про одного м’ясника, якому в черевик залізла миша і він пішов на роботу з однією босою ногою. Через це м’ясник не міг зосередитися і нарізав ковбасу навскіс. Потім виявилось, що така ковбаса виглядає більш привабливо і з того часу в магазині почали нарізувати продукт тільки так.
Справа в тому, що нарізати продукт таким чином зручніше. М’ясо легше поділяється на окремі скибочки – ковбаса не розвалюється та не втрачає форму.
Крім того, нарізана під кутом 35-45 градусів ковбаса привабливіше виглядає і більше привертає увагу покупців. Крім того, завдяки косому зрізу краще оцінити якість товару, його склад.
Такий надріз також створює ефект, що ковбаси більше, ніж є насправді. Наприклад, для одного бутерброду вистачить 1-2 нарізаних навскіс скибок. Якщо різати рівно, то продукту знадобиться більше.
Також вважається, що смак нарізаних під кутом продуктів відчувається краще завдяки більшій площі зіткнення з ротовою порожниною. До того ж, це один із способів економії — тонкі скибочки під кутом дозволяють "розтягнути" задоволення від довше ковбаси.
Більшість із нас хоче, щоб акумулятор телефону служив якомога довше. В Інтернеті існує чимало порад, але не всі вони правдиві. Експерти розвінчують три найпоширеніші міфи про зарядку смартфонів, передають Патріоти України. Міф 1: Телефон потрібно повні...
Помилка у виборі iPad коштує дорого — в кращому випадку доведеться миритися з повільною роботою, в гіршому — планшет припадатиме пилом на полиці. Лінійка 2025 року пропонує чотири моделі, кожна з яких є найкращою для своїх завдань, але абсолютно не під...