
Всього 3-4 чашки кави на день омолоджують організм на 5 років, показало дослідження, передають Патріоти України
Саме стільки чашок кави на день подовжують теломери, які відповідають за біологічний вік ДНК і клітин організму. Але якщо пити більше ніж 4 чашки на день, позитивного ефекту НЕ буде.
Жирну і важку їжу, щоб вона не відкладалася в жир, потрібно запивати зеленим чаєм. Правда, є ще одна умова, повідомили американські вчені з Університету Пенсільванії, передають Патріоти України. За їх словами, зелений чай в поєднанні з фізичними вправа...
Запідозрити майбутній серцевий напад можна за змінами пітливості людини – якщо його тіло починає виділяти більше поту, особливо пахучого, це нерідко вказує на ризик інфаркту міокарда, що збільшився, попереджають фахівці Британського фонду серця, переда...