Пийте каву щодня, будете здорові: Вчені дізналися, як споживання ароматного напою позначається на ризику померти

Австралійські вчені з університету Мельбурна дійшли висновку, що вживання кави дозволяє зменшити ризик ранньої смерті, аритмій, серцево-судинних хвороб, пише Der Standard. передають Патріоти України.

Зазначається, що у своїй роботі команди Девіда Чієнга та Пітера Кістлера розглянули, як на виникнення хвороб серця та смертність впливає вживання різних видів кави та кількість щоденних порцій цього напою. Фахівці вивчали вплив на здоров'я людей трьох видів напою: меленої, розчинної кави та кави без кофеїну.

Виявилося, що у людей, які щодня вживали від однієї до п'яти чашок кави з кофеїном, як меленої, так і розчинної, значно скорочувалася ймовірність розвитку серцевої аритмії. Найнижчий ризик був зафіксований у тих, хто пив чотири-п'ять чашок меленої або дві-три чашки розчинної кави на день.

Ризик розвитку серцево-судинних хвороб дозволяли знизити, як наголошується в матеріалі, всі види кави. Найменший ризик при цьому виникав при щоденному вживанні двох-трьох чашок меленої кави з кофеїном. Аналогічно падали й показники смертності. Так, ризик смерті знижувався на 30% у тих, хто вживав щодня дві-три чашки бадьорого напою.

Виявлено приховану небезпеку віддаленої роботи: Хто страждає найбільше

неділя, 14 червень 2026, 22:02

Нове масштабне дослідження показало, що перехід на дистанційну роботу може бути пов’язаний зі зростанням психологічного стресу. Найбільше це стосується людей, які живуть самостійно, передають Патріоти України. Як повідомляє Daily Mail із посиланням на ...

Дачникам на замітку! Чому листя винограду покривається пухирцями

неділя, 14 червень 2026, 21:50

Дачники, які вирощують у своєму саду виноград, інколи помічають на листках рослини незвичні зміни – буро-червоні плями та характерні випуклі утворення, схожі на пухирці. Причому ураження може з’являтись навіть на одному кущі і не зачіпати сусідні. Фахі...