Згідно з дослідженням, опублікованому в журналі Харчування та функції, пенсіонери, які їли півтори чашки винограду на день протягом чотирьох місяців, покращували здоров’я очей, передають Патріоти України.
«Наше дослідження вперше показало, що споживання винограду благотворно впливає на здоров’я очей у людей», — сказав автор дослідження д-р Чон Юн Кім.
Наука показала, що люди похилого віку мають вищий ризик захворювань очей і проблем із зором. Дослідники кажуть, що одним із ключових факторів захворювання очей є шкідливі сполуки, які утворюються, коли білок або жир поєднуються з цукром у крові.
У дослідженні вивчали вплив регулярного вживання фруктів на накопичення макулярного пігменту разом з іншими біомаркерами.
«Наше дослідження вперше показало, що споживання винограду благотворно впливає на здоров’я очей у людей», — сказав автор дослідження д-р Чон Юн Кім.
Наука показала, що люди похилого віку мають вищий ризик захворювань очей і проблем із зором. Дослідники кажуть, що одним із ключових факторів захворювання очей є шкідливі сполуки, які утворюються, коли білок або жир поєднуються з цукром у крові.
У дослідженні вивчали вплив регулярного вживання фруктів на накопичення макулярного пігменту разом з іншими біомаркерами.
Ця стаття містить загальні відомості довідкового характеру і не повинна розглядатися як альтернатива рекомендаціям лікаря. Якщо вас турбує стан вашого здоров’я, зверніться до лікаря.
Більшість із нас вважає бананову шкірку звичайним сміттям і одразу відправляє її до відра. Проте ця частина фрукта містить величезну кількість калію, магнію, фосфору та органічних кислот, які можуть стати в пригоді в побуті та догляді за собою, передаю...
Безсоння та тривале прокручування думок перед сном — поширена проблема в умовах постійного стресу. Для вирішення цієї проблеми американські військові пілоти розробили спеціальну методику, яка дозволяє заснути за будь-яких умов лише за 120 секунд, перед...