Смертельний манікюр? Вчені розповіли, чому не можна фарбувати нігті гель-лаком на постійній основі

Років 10 тому у наше життя увійшов гель-лак, який став справжньою паличкою виручалочкою. Зникла потреба фарбувати нігті кожні кілька днів через те, що десь облупився колір або мучитися з накладними нігтями. Проте за все треба платити. Вчені виявили, що постійне застосування гель-лаку може призвести навіть до смерті, передають Патріоти України.

Чому не можна робити гель-лак на постійній основі?

Міжнародне агентство з вивчення раку виявило, що сам гель-лак не несе небезпеки для здоров'я людини, а ось використання ультрафіолетової лампи - дуже навіть несе!

Виявляється, сушіння під спеціальними манікюрними лампами, без яких неможливе нанесення гель-лаку, призводить до мутації, пошкодження ДНК та розвитку раку шкіри.

Згідно з дослідженнями смертність від різних типів раку шкіри найнижча - три особи на 100 тисяч хворих. Однак незважаючи на це, несвоєчасне звернення до лікаря, виявлення онкології може призвести до того, що пухлина розростеться, дасть метастази, рак перекинеться на інші органи, що призведе до смерті.

З'ясувалося, що 20-хвилинний сеанс ультрафіолетової лампи призводить до загибелі 30% клітин. Іноді під час манікюру може знадобитися більше часу, відповідно гине більше здорових клітин – до 75%.

"Результати наших експериментів і попередні докази переконливо свідчать про те, що випромінювання манікюрних УФ-ламп може спричинити рак на руках, а також подібно до солярію може збільшити ризик раку шкіри на ранній стадії", - йдеться у висновку дослідження.

Однак на те, щоб скласти повну картину і мати точний відсоток розвитку раку від УФ-ламп, ученим знадобиться як мінімум 10 років.

Тому застосування гель-лаку на постійній основі несе серйозну небезпеку. Вчені рекомендують робити перерви та уважно стежити за змінами відтінку, структури та покриття нігтя та шкіри навколо