
Іспанські вчені з Університету Ровіра і Вірхілій виявили переваги вживання червоних яблук для профілактики серцево-судинних захворювань, передають Патріоти України.
З іншого боку, дослідження підтвердили, що вони благотворно впливають на рівень ліпідів у крові. Отже, вживання 1 фрукта на день протягом не менше 8 тижнів знижує показники загального і "поганого" холестерину, а також підвищує рівень "хорошого".
Крім того, 200 г яблук викликають зниження систолічного артеріального тиску і сприяють нормалізації крові. Ці переваги були продемонстровані при вживанні 1 яблука на день незалежно від сорту. Однак, як пояснює дослідницька група, значна частина ефекту залежить від клімату, сезону збору врожаю та типу ґрунту, оскільки вони суттєво змінюють поживний склад.
Багато людей заливають зелений чай крутим окропом одразу після закипання чайника, а потім скаржаться на гіркий та в'яжучий смак напою, передають Патріоти України. Вода з температурою 100°C спалює ніжні листочки зеленого чаю, руйнуючи корисні антиоксида...
Щоб приготувати ідеальну смажену картоплю із золотистою скоринкою та м'якою серединою, недостатньо просто нарізати її та кинути на пательню, передають Патріоти України. На поверхні нарізаної картоплі виділяється велика кількість крохмалю. Під час смаже...