
Вчені з Борнмутського університету провели дослідження, де зробили несподіване відкриття. Відмова від солодкого не зменшує тягу до нього та не покращує показники здоров’я, повідомляє ScienceDaily, передають Патріоти України.
180 учасників експерименту протягом 6 місяців дотримувалися дієт з високим, низьким та помірним вживанням солодкого. Дослідники контролювали вподобання до солодкого, вагу та показники ризику серцево-судинних захворювань і діабету.
Результати виявилися неочікуваними і однозначними — ніяких значних змін не зафіксовано, і багато учасників поверталися до звичних харчових звичок.
Проблема не в солодкому смаку, а в споживанні цукру та висококалорійних продуктів. Натуральні солодкі продукти, як фрукти чи молочні, навпаки, корисні. Кетрін Аплтон, авторка дослідженняДослідники радять переглянути поради харчування, які акцентують на зменшенні солодкого, і зосередитися на зменшенні цукру та калорійності раціону.
Користь зеленого чаю для організму давно відома вченим і медикам, передають Патріоти України. Однак нове дослідження показало, що цей популярний напій є невичерпним джерелом корисних властивостей. Розповідаємо, як зелений чай впливає на стан здоров’я л...
Троянди можуть щороку ставати ще пишнішими, якщо правильно вибрати час посадки, місце та ґрунт. За словами фахівців, найкращий період для посадки залежить від типу саджанця, передають Патріоти України. Садівничі експерти Тайлер Френсіс, провідний ферме...