
Вівсянка - один із найпопулярніших сніданків серед тих, хто дбає про здоров’я. Вона багата на клітковину, білки, вітаміни В1 і Е, ненасичені жири та мінерали, зокрема магній, залізо і цинк. Регулярне споживання покращує травлення, підтримує роботу серцево-судинної системи, знижує рівень цукру в крові та зміцнює імунітет, передають Патріоти України.
Але не всім варто їсти вівсянку. Людям із чутливим шлунком, запальними захворюваннями кишечника, хворобою Крона або виразковим колітом слід бути обережними та віддавати перевагу більш легким варіантам страв із вівсянки.
Вівсянка також може завдати шкоди тим, хто страждає на целіакію або непереносимість глютену: звичайні магазинні хлопці часто містять сліди глютену, що може викликати алергічні реакції, проблеми зі шлунком і навіть анафілаксію. У таких випадках краще обирати безглютенові варіанти або замінювати вівсянку іншими крупами, наприклад, пшеном.
Для тих, хто худне, важливо не перетворювати корисну кашу на калорійну «бомбу». Не додавайте багато цукру, меду, сухофруктів чи арахісового масла. Найбезпечніший варіант — варити вівсянку на воді або молоці, додавати свіжі фрукти, горіхи або трохи натурального йогурту.
Нерозчинна та розчинна клітковина працюють разом, допомагаючи контролювати рівень холестерину, забезпечуючи безперебійну роботу травної системи та даючи інші оздоровчі ефекти, передають Патріоти України. Клітковина є однією з тих поживних речовин, яких...
Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції легень, пере...