
Вчені з Гарвардського університету вважають, що вживання темного шоколаду допоможе подолати генетичну схильність до ранньої смерті, передають Патріоти України.
Зазначається, що їх дослідження показало, що люди, які вживали цей продукт, жили на рік довше за тих, хто його не їв. Через високий вміст антиоксидантів та мінералів темний шоколад покращує кров'яний тиск і здатний запобігти розвитку онкології та серцево-судинних захворювань.
Крім того, ласощі покращують пам'ять і роботу мозку, а також здатні зменшити резистентність до інсуліну. Дослідники також вказали на те, що у тих, хто з'їдав три плитки шоколаду на місяць, ризик передчасної смерті був на 36% нижчим.
Яйця належать до продуктів, навколо яких уже багато років точаться дискусії. Донедавна їх часто радили обмежувати через високий вміст холестерину, однак сучасні наукові дані свідчать: для більшості здорових людей помірне споживання яєць може бути части...
Ажурні млинці з дрібними дірочками — мрія кожної господині. Досягти такої текстури за допомогою лише молока чи кефіру вдається не завжди, передають Патріоти України. Секрет полягає у додаванні сильногазованої мінеральної води. Бульбашки вуглекислого га...