
Німецькі фахівці з'ясували, що з розладами сну стикаються до 80% людей, які працюють. Це пояснюється втомою та моральним виснаженням, викликаним щоденною роботою, передають Патріоти України.
Проте іранські вчені знайшли вихід із ситуації. Експерти дійшли висновку, що впоратися з безсонням допомагає вживання вітаміну D.
Учасниками дослідження стали 89 осіб, вік яких складав від 20 до 50 років. Усі скаржилися на різні розлади сну. Добровольці були поділені на дві групи. Учасники першої отримували вітамін D, а другий – плацебо. Дослідження тривало 8 тижнів.
У результаті з'ясувалося, що добровольці з першої групи значно покращили якість сну. Вони почали швидше засинати та довше спати. Крім того, вони мали гарне самопочуття після пробудження.
Таким чином, фахівці з Ірану знайшли перші докази ефективності вітаміну D у боротьбі з безсонням. У майбутньому планується провести додаткові дослідження на підтвердження результатів.
Нерозчинна та розчинна клітковина працюють разом, допомагаючи контролювати рівень холестерину, забезпечуючи безперебійну роботу травної системи та даючи інші оздоровчі ефекти, передають Патріоти України. Клітковина є однією з тих поживних речовин, яких...
Велике 20-річне дослідження, опубліковане в American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine (команда Øistein Svanes), показало: часте використання мийних засобів, особливо у вигляді спреїв, пов’язане зі швидшим зниженням функції легень, пере...