Це справді працює! Вчені назвали дієту, що допоможе зменшити симптоми стресу і тривожності

субота, 18 травень 2024, 11:30

Дослідження Університету Південної Австралії показало, що середземноморська дієта може зменшити симптоми стресу та тривоги.

Провідна дієтологиня і дослідниця, доктор Еванджелін Манціоріс сказала, що дослідження «показує, що коли люди похилого віку дотримуються середземноморської дієти, їхні симптоми стресу та тривоги зменшилися незалежно від віку, статі, ІМТ або того, скільки вони сну та фізичних вправ вони отримували.

Нове дослідження показало, що серед вибірки з 294 австралійців старше 60 років, які дотримувалися дієти, реципієнти відчули зниження рівня тривоги та стресу. Це зниження спостерігалося в усій групі, незалежно від віку, статі, сну та ІМТ.

Доктор Манціоріс сказала, що спосіб життя привертає все більше уваги як фактор для досліджень психічного здоров’я.

«Це велика перевага для середземноморської дієти, завдяки відносно легкій зміні способу життя люди можуть помітно покращити свій рівень стресу та тривоги — хто б захотів відмовлятися від цього».

Так звана середземноморська дієта складається зі свіжих фруктів і овочів, цільного зерна і насіння, бобових і оливкової олії. Рибу і морепродукти рекомендується їсти принаймні двічі на тиждень, тоді як невеликі порції молочних продуктів і нежирного білка можна їсти щодня. Не дивно, що червоне м’ясо, оброблені продукти та солодкі напої їдять рідше.

У справжньому середземноморському раціоні вино все ще можна пити в помірних кількостях.

Як дізнатися, що вам брешуть: ТОП-4 жести, які розкриють брехуна за секунди

вівторок, 11 серпень 2026, 9:15

Розпізнати нещирість співрозмовника можна без спеціального поліграфа — достатньо лише уважно спостерігати за його невербальними сигналами. Психологи переконують, що людське тіло видає брехню підсвідомо, оскільки контроль за мімікою вимагає величезного ...

Розставлено крапки над "і": Чи справді родзинки такі корисні, як усі думають

вівторок, 11 серпень 2026, 8:48

Родзинки часто сприймають лише як солодкий перекус, однак ці сухофрукти можуть бути цінним джерелом поживних речовин. Вони містять клітковину, калій та антиоксиданти, а дослідження пов’язують їхнє регулярне вживання з позитивним впливом на серцево-суди...