Це справді працює! Вчені розповіли, що треба їсти, щоб знизити стрес

неділя, 28 червень 2026, 8:15

Дієта, багата фруктами та овочами, знижує рівень стресу, згідно з новим дослідженням Університету Едіт Коуен (ECU), передають Патріоти України

Дослідження вивчало зв’язок між споживанням фруктів та овочів та рівнем стресу у більш ніж 8600 австралійців у віці від 25 до 91 років, які брали участь у дослідженні австралійського діабету, ожиріння та способу життя (AusDiab) Інституту серця та діабету Бейкера.

Результати показали, що у людей, які щодня їли не менше 470 грамів фруктів і овочів, рівень стресу на 10 відсотків нижче, ніж у тих, хто споживав менше 230 грамів. Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) рекомендує вживати не менше 400 грамів фруктів і овочів в день.

Провідний науковий співробітник, к. е. н. кандидат Симоне Радавеллі-Багатіні з Інституту досліджень харчування ECU сказала, що дослідження посилює зв’язок між дієтами, багатими фруктами і овочами, і психічним благополуччям.

«Ми виявили, що люди, які споживають більше фруктів і овочів, менше піддаються стресу, ніж люди з меншим споживанням, що свідчить про те, що дієта відіграє ключову роль у психічному благополуччі», – сказала пані Радавеллі-Багатіні.

Їжа і настрій

Хоча механізми, що лежать в основі того, як споживання фруктів і овочів впливає на стрес, все ще неясні, пані Радавеллі-Багатіні сказала, що ключові поживні речовини можуть бути фактором.

“Овочі та фрукти містять важливі поживні речовини, такі як вітаміни, мінерали, флавоноїди та каротиноїди, які можуть зменшити запалення та окислювальний стрес і, отже, поліпшити психічний стан”, – сказала вона.

Перевірте себе! Що побачили першим? Тест розкриє ваше заповітне бажання

вівторок, 11 серпень 2026, 11:28

Оптичні ілюзії змушують мозок миттєво обирати один образ серед кількох прихованих деталей. Те, що привернуло вашу увагу першим, може підказати, які риси характеру у вас переважають і чого ви найбільше прагнете. Дивіться зображення нижче, передають Патр...

ТОП-5 продуктів, які викликають швидке старіння шкіри

вівторок, 11 серпень 2026, 11:09

Ранні зморшки, втрата пружності шкіри та тьмяний колір обличчя часто є наслідком не вікових змін чи поганої екології, а нашого щоденного раціону. Дерматологи називають процес руйнування колагену під впливом їжі глікацією, передають Патріоти України. Го...