
Підготовка автівки до холодного сезону - це не лиша заміна літньої гуми на зимову. Є ще чимало речей, які мають знати автовласники, аби експлуатація автівки взимку не була проблематичною. Про сім найпошириніших помилок водіїв перед зимовим сезоном нагадує видання Delo.ua, передають Патріоти України.
По-перше, це своєчасна заміна резини. Зазвичай їх рекомендують міняти, при +5+7 градусах. Бо при меньших градусах літня гума втрачає свої властивості та дубне на холоді. Зазвичай такі температури встановлюються у листопаді.
По-друге, це недооцінка стану акумулятора. Адже в холодну пору року їхня ємність знижується майже на 30−40%, а пусковий струм, необхідний для запуску холодного двигуна, зростає. Пристрій, який нормально працював влітку, при морозах може швидко виходити з ладу. І що найгірше — це може бути неочікуваним.
По-третє, ігнорування дрібних пошкоджень кузова. Адже взимку в тріщинах і на подряпинах накопичуються волога та суміші, якими обробляють дороги. Так що навіть невелике пошкодження може стати точкою розповсюдження корозії. Особливо вразливими вважаються арки коліс, нижня частина дверей, капот та пороги.
По-четверте, це нехтування адоптацією стилю водіння до зимових умов. Так, агресивне керування влітку може й не призвести до аварійних ситуацій, а ось взимку перевищення швидкості чи різкі маневри можуть закінчитися заносом або вильотом з дороги. А гальмівний шлях значно зростає, якщо дорожнє полотно мокре або трохи підмерзло.
По-п'яте, це застарілий антифриз у системі охолодження. З часом його властивості втрачаються: температура замерзання знижується, антикорозійні характеристики погіршуються тощо. Якщо його не міняли кілька років, варто провести не лише заміну рідини, а й промити всю систему.
По-шосте, це використання літньої рідини в омивачі та зношеність склоочисників. Так, старі «двірники» навряд чи допоможуть при опадах — лід та сніг не щищатимуться, вода залишатиме розводи, що погіршить можливість добре бачити дорогу. Щодо літнього омивача, то за низьких температур він просто замерзне. Як наслідок — пошкодження трубок системи, насоса та бачка.
По-сьоме, це відсутність аварійного набору. Для того, аби почуватися впевнено в будь-яких ситуаціях, в автівці мають бути буксирувальний трос, лопата, засоби для очищення скла, запасні лампи та ліхратик із батарейками, а також теплі речі, ковдра, термос з гарячим напоєм та базовий набір інструментів. Не зайвим будуть й ланцюги для коліс на випадок снігу. І позасезонна порада — тримати в машині придатний до використання вогнегасник та укомплектована аптечку.
Підготовка автівки до холодного сезону - це не лиша заміна літньої гуми на зимову. Є ще чимало речей, які мають знати автовласники, аби експлуатація автівки взимку не була проблематичною. Про сім найпошириніших помилок водіїв перед зимовим сезоном нага...
Блогерка Юлія Шевчук, яка ділиться смачними рецептами для тих, хто береже фігуру та відмовляється від цукру та борошна, запропонувала рецепт яблучного пирога, який можна зібрати за 10 хвилин, а потім буде випікати духовка, передають Патріоти України. З...