
Вживання популярної прянощі – перцю чилі – не просто робить смак звичних страв цікавішим. Дослідження вчених показують, що цей продукт має багато корисних властивостей для здоров’я і може сприяти довголіттю, передають Патріоти України.
Так, Американська кардіологічна асоціація надала дані про можливий вплив вживання перцю чилі на зниження ризику смертності, засновані на перевірці 4729 досліджень. В основу підсумкового висновку лягли чотири дослідження за участю понад 570 тис. осіб. Аналіз показав зниження відносного ризику смертності від усіх причин на 25% у регулярно вживають перець чилі людей порівняно з тими, в чий раціон продукт не входив. Також регулярне вживання цієї пряності було пов’язане зі зниженням смертності від серцево-судинних захворювань (на 26%) та раку (на 23%).
Як зазначають вчені, перець чилі діє як природний протизапальний, антиоксидантний засіб та регулятор рівня глюкози в крові. Багато в чому корисні властивості прянощі пояснюються капсаїцином – речовиною, яка надає перцю пекучий смак.
У той же час вчені зазначають, що точні причини та механізми, які можуть пояснити їхні висновки щодо впливу перцю чилі на зниження смертності, поки що науці невідомі. “Тому поки що не можна однозначно сказати, що вживання більшої кількості перцю чилі може продовжити життя, – каже один із авторів дослідження, співробітник Інституту серця, судин та грудної клітини клініки Клівленда Бо Сюй. – Для підтвердження попередніх висновків потрібні додаткові дослідження”.
Сьогодні чимало людей люблять заглибитись у себе, щоб дізнатися більше про власну особистість. І візуальні головоломки часом можуть з цим несподіваним чином допомогти. Дивіться зображення нижче, передають Патріоти України. Тест, який публікує сьогодні ...
Деякі соки можуть ефективно знижувати артеріальний тиск через вміст у них калію, передають Патріоти України. Томатний сік. Огірковий сікМайже повністю складається з води, але водночас містить калій. Така формула допомагає організму позбуватися надлишку...