
Скільки треба вживати напій, щоб стан шкіри помітно покращився: висновки експертів, передають Патріоти України.
Науковці з університету штату Флорида в США з'ясували, що напій із журавлини з високим умістом антиоксидантів сприяє поліпшенню стану шкіри, підвищуючи її тонус та еластичність, що запобігає появі дрібних зморшок. Висновки експерименту було опубліковано в науковому журналі Nutrition.
В експерименті брали участь жінки за 50, їх було розділено на 2 групи. Одні приймали плацебо, інші – напій із журавлини. У цьому напої була висока концентрація антиоксидантів. Антиоксидантні сполуки захищають клітини людського організму від впливу вільних радикалів, які є не лише причиною ракових захворювань, а й провокують передчасне старіння та появу зморшок.
Піддослідні упродовж шести тижнів вживали напій із журавлини. П’ятдесятирічні жінки мали очевидні покращення стану шкіри: вона стала гладенькою та пружною, зникли дрібні зморшки, більш глибокі заломи на шкірі стали майже непомітними.
У висновках науковців зазначається, що результати дослідження також були підтверджені інструментальними вимірами. Вони показали, що після вживання напою у піддослідних шкіра стала еластичнішою, зміцнилися її захисні властивості.
Оливкова олія вже давно є популярним компонентом не тільки середземноморської дієти, а й домашнього догляду за волоссям. Водночас раціон харчування безпосередньо впливає на стан волосся. Фахівці радять переглянути щоденне меню тим, хто помітив надмірне...
Зарубіжні вчені підтвердили, що дієти, що ґрунтуються на імітації голоду, можуть підвищувати ефективність протиракової терапії. Але слід розуміти, що лікувальне голодування — це інструмент, який можна застосовувати виключно під лікарським наглядом., пе...