
Науковці заявили що томати здатні знизити ризик інсульту. Вчені проаналізували здоров'я понад 1000 фінських чоловіків, спостереження в середньому тривало 12 років. За цей період близько 70 чоловіків зіткнулися з інсультом. Про це пише American Academy of Neurology Journals, передають Патріоти України.
У тих, хто споживав більше томатів, ризик інсульту знизився на 55%. Порівняння проводилося з тими, хто не вживав овочі. Для інсульту, пов'язаного з тромбами, зниження ризику склало 59%. Спеціалісти зазначають, що помідори багаті на антиоксидант лікопін. Його високий рівень в крові захищає від інсульту. Вчені виявили, що з 259 чоловіків з високим рівнем лікопіну тільки в 11 стався інсульт.
Людям, які страждають на ішемічну хворобу серця, атеросклерозом, що мають підвищений ризик діабету, – аспірин необхідний, передають Патріоти України. Тема вживання аспірину завжди викликає багато суперечок. Існує думка, що його необхідно приймати у пев...
Шахраї від імені Укренерго роблять розсилку на електронні скриньки українців, передають Патріоти України з посиланням на пресслужба компанії в четвер, 11 червня. . "На електронну пошту багатьох українців почали надходити листи - нібито від імені НЕК У...