
Вчені з'ясували, які речовини у продуктах харчування здатні уповільнити старіння мозку.Про це пише ScienceAlert.
Дослідники з Університету Іллінойсу та Університету Небраски-Лінкольна зіставили результати МРТ-сканування мозку та когнітивних тестів із споживанням їжі у 100 добровольців віком від 65 до 75 років. Інформацію про те, що їли пацієнти, збирали не лише методом опитування, а й шляхом аналізу крові. З'ясувалося, що у пацієнтів, чиє харчування близьке до середземноморської дієти, мозок старіє повільніше.
Речовини, які, за даними дослідження, допомагають мозку:
До аналогічних висновків привело дослідження, результати якого опублікували у 2023 році: вчені спостерігали за учасниками 12 років і також виявили зв'язок між середземноморською дієтою та повільнішим зниженням когнітивних функцій.
Лавровий лист є на кожній українській кухні як незамінна приправа до супів та зажарок. Проте з давніх часів цю рослину використовували не лише в кулінарії, а й для покращення атмосфери в оселі, передають Патріоти України. Ароматичні ефірні олії, що міс...
Під час застуди чи недуги багато хто намагається суміщати прийом медикаментів із корисною їжею чи вітамінними напоями. Проте терапевти видали тривожне застереження: запивати пігулки деякими звичайними соками категорично заборонено, передають Патріоти У...