Варто включити в раціон! Названо продукти, які підтримують роботу мозку

вівторок, 23 липень 2024, 19:00

Щоб зберегти свій мозок здоровим і гострим, важливо звертати увагу на свої харчові звички. Нещодавні дослідження підтверджують, що регулярне вживання чаю, фруктів та овочів сприяє підтримці когнітивних функцій, передають Патріоти України.

Включення цих продуктів до раціону може допомогти покращити пам'ять, увагу і інші мозкові функції. Про збалансовану харчову дієту, яка є важливою частиною загального підходу до здоров'я мозку, повідомляє eatthis.com.

У дослідженні, опублікованому в журналі Neurology, дослідники вивчали дані з проекту Rush Memory and Aging Project (MAP), який включав 960 дорослих з Чикаго. Середній вік учасників становив 81 рік. Вони на момент початку дослідження не мали деменції. Учасники дослідження брали участь впродовж семи років, фіксуючи інформацію про свої харчові звички в анкетах та проходячи тести на рівень освіти, фізичну активність, розумову діяльність (таку як читання або ігри), когнітивні здібності та пам'ять.

Результати дослідження показали, що група з найвищим рівнем споживання флавонолів (приблизно 15 міліграмів на день або одна порція листової зелені) мала на 32% менше падіння когнітивних здібностей порівняно з групою з найменшим рівнем споживання флавонолів.

Крім того, дослідники проаналізували вплив різних видів флавонолів, таких як кемпферол, який міститься в капусті, шпинаті, броколі, квасолі та чаях; кверцетин, що є в листовій капусті, помідорах, яблуках; і мірицетин, який є у складі апельсинів та вина. Вони виявили, що споживання більшої кількості кемпферолу пов'язане з 32% меншим темпом втрати когнітивних здібностей порівняно з тими, хто споживав їх менше.

Дієтолог Емі Девіс підкреслює важливість різноманітності фруктів і овочів для підтримки як когнітивного, так і фізичного здоров'я. Вона наголошує, що протизапальні властивості флавонолів можуть допомогти зменшити нейрозапалення і що їх антиоксидантні властивості сприяють захисту від окислювального стресу.

Щодо частоти споживання їжі або напоїв з флавонолами, Девіс рекомендує включати їх у більшість страв, оскільки вони містяться в різноманітних продуктах і можуть забезпечити організм корисними властивостями щодня.

Це може здивувати! Ветеринар назвав "найагресивнішу" породу котів

п’ятниця, 14 серпень 2026, 20:50

Ветеринар попередив усіх потенційних власників котів, що він бачив, як один конкретний тип котів стає "маніакальним" у віці двох років, передають Патріоти України. Так, у своєму TikTok Амір Анварі визнав, що існує поширена думка, що "помаранчеві" коти ...

Забудьте про хлібницю! Помилка, через яку хліб вкривається пліснявою вже на другий день

п’ятниця, 14 серпень 2026, 18:40

Купили свіжий ароматний хліб з хрусткою скоринкою, а вже через 48 годин виявили на ньому зелені плями плісняви? Це знайомо кожному. Більшість людей зберігає хліб у традиційних дерев'яних чи пластикових хлібницях або у звичайних поліетиленових пакетах, ...