
Вчені з Японії провели дослідження про вплив деяких продуктів на стан організму людини та виявили продукт, який при регулярному застосуванні здатний знизити ризик інсульту на 16%. Про це повідомляється в матеріалі видання Wworld, передають Патріоти України.
Дослідження японських вчених тривало 15 років і було спрямоване на вплив харчових звичок людини на зміцнення судин. Дослідники спостерігали за стан здоров'я понад 70 тисяч добровольців з країн Азії. У досвіді брали участь респонденти до 74 років. І спочатку ні у кого з них не було проблем з серцево-судинною системою.
Як виявилося, вживання в їжу продуктів, які вироблені з арахісу або вживання горіхів в чистому вигляді, знижувало ризик розвитку інсультів на 16%. Такі продукти знижували та ризик розвитку ішемії мозку - на 20%.
"Ми вперше показали, що вживання великої кількості арахісу статистично пов'язане зі зменшенням частоти інсультів серед жителів Азії. Це говорить на користь того, щоб додавати продукти на базі арахісу в дієту і це буде корисним для здоров'я людини та стану судин і її мозку", - зазначив один з авторів дослідження, професор університету Осаки Сатойо Ікехара.
Варто відзначити, що арахісова паста та інші продукти з арахісу – сильний алерген. Тому не варто вживати такі продукти без консультації з лікарем.
Багато споживачів роками сперечаються про те, чи потрібно знімати оболонку із сосисок перед варінням. Частина людей вважає, що плівка допомагає зберегти соковитість продукту та захищає його під час приготування. Інші переконані, що оболонку слід обов’я...
Волоські горіхи дуже корисні для здоров’я, але мало хто віддає собі звіт, наскільки сильна їх користь. Медики назвали п’ять основних переваг цього доступного продукту, передають Патріоти України. У волоських горіхах є фітохімічні речовини і безліч полі...