
Вчені назвали небезпечну для імунітету харчову звичку, що складається в постійному споживанні продуктів, що містять фруктозу, передають Патріоти України.
Наукові фахівці констатують, що харчова звичка, яка полягає в надмірному споживанні фруктози, сприяє розвитку запальних реакцій з боку імунної системи. Наслідком цих процесів стає пошкодження клітин, а також тканин, що порушує функціонування органів.
“Фруктоза підвищує ризик розвитку ожиріння, діабету другого типу і неалкогольної жирової хвороби печінки”, – попереджають автори дослідження, вчені Університету Суонсі, Інституту Френсіса Кріка в Лондоні і Брістольського університету після експериментів з мишами.
Вчені з Великобританії визначили, що під дією високих доз фруктози відбувається зміна клітинних метаболічних шляхів, що активізує процеси, які підвищують рівень запальних цитокінів. Збільшений вміст цих компонентів імунної системи небезпечно як можливий пусковий механізм несприятливих змін, включаючи розвиток аутоімунних патологій.
Дослідники заявили, що “вживання великих доз фруктози перепрограмує клітинні метаболічні шляхи, сприяючи глутамінолізу і окислювальному метаболізму”.
Говорячи про харчові джерела фруктози, вчені відзначили, що її містять солодкі напої, численні види виробничих ласощів, напівфабрикатів. Експерти рекомендують вкрай педантично підходити до вибору продуктів в раціоні.
Якщо ви хочете позбутися зайвих кілограмів, то слід почати з перегляду свого раціону. Дієтологи назвали п’ять альтернативних продуктів, які допомагають стати стрункіше, передають Патріоти України. Кіноа є лідером серед зернових за вмістом білка. У 100 ...
Багато популярних продуктів, які часто вважаються корисними або дієтичними, насправді містять значну кількість прихованого цукру. Його додають для покращення смаку, хоча користь таких продуктів через це суттєво зменшується, передають Патріоти України. ...