Варто знати всім! Чому не можна пропускати сніданок

Сніданок часто вважають найважливішим прийомом їжі за день, але не всі приділяють йому увагу. Нове дослідження показує, що пропуск ранкового прийому їжі може впливати на баланс поживних речовин в організмі, передають Патріоти України.

Люди, які не снідають, частіше недоотримують важливі вітаміни та мінерали, а також обирають менш здорову їжу протягом дня. Ранковий прийом їжі не лише живить тіло, а й допомагає формувати корисні звички харчування, пише eatthis.com.

За даними аналізу ті, хто регулярно пропускає сніданок, рідше отримують достатньо кальцію з молочних продуктів, вітаміну C з фруктів та інших поживних речовин, що зазвичай містяться у збагачених сніданках, включаючи вітамін D та залізо.

"Люди, які пропускають сніданок, не лише втрачають ключові поживні речовини, такі як вітаміни та мінерали, але й споживають більше калорій, доданого цукру та насичених жирів", – пояснює дієтолог Стефані Фанеллі.

Вона додає, що відмова від ранкової їжі з часом може підвищити ризик набору зайвої ваги та розвитку хронічних захворювань, таких як діабет або серцево-судинні проблеми.

Дослідники також зауважили, що хоча ті, хто пропускає сніданок, за день споживали більше обідів, вечерь і перекусів, це не компенсувало нестачі поживних речовин, які зазвичай надходять під час ранкового прийому їжі.

"Сніданок дає можливість почати день правильно. Продукти, які ми зазвичай їмо на сніданок, містять збагачені вітаміни та мінерали природного походження, яких часто бракує під час обіду чи вечері", – каже Фанеллі.

Кріс Тейлор, професор медичної дієтології в Університеті штату Оклахома та головний дослідник проєкту, пояснює: "Деякі поживні речовини, такі як фолат, тіамін, рибофлавін, ніацин, вітаміни A і D, надходять саме із збагачених сніданків. Окрім цього, цільнозернові продукти, молочні продукти та фрукти, які ми їмо на сніданок, забезпечують додаткові вітаміни і мінерали".

Дослідження підтвердило, що люди, які регулярно снідали, приймали більш здорові рішення щодо харчування протягом дня. "Ми побачили, що дорослі, які снідали, мали значно кращу якість харчування, навіть якщо загальна кількість калорій за день була більшою, ніж у тих, хто пропускав сніданок", – додає Фанеллі.

Це свідчить, що ранковий прийом їжі формує більш здорові харчові звички протягом усього дня, а не лише вранці.

Не просто формальність: Навіщо касири завжди пропонують чек у супермаркетах

субота, 13 червень 2026, 16:36

Питання «Чек потрібен?» у супермаркетах більшість покупців чує щоразу під час оплати товарів. Хоча воно сприймається як формальність або прояв ввічливості, насправді має чітке юридичне та податкове підґрунтя, передають Патріоти України. Як пояснюють ек...

Буде смакота! Як зробити кислу полуницю солодкою

субота, 13 червень 2026, 16:00

Сучасна полуниця дедалі частіше розчаровує покупців своїм смаком, попри привабливий зовнішній вигляд. Багато хто помічає, що ягоди стали менш солодкими, ніж раніше, і шукає способи це виправити. Експерти пояснюють причини таких змін і дають поради, як ...