
Учені зі США розповіли про продукт, який здатний знизити рівень «поганого» холестерину в організмі людини. Дослідження тривалістю в шість місяців провели вчені з університету Евана П’ю, що в Пенсильванії. У ньому взяли участь понад 1 тис осіб, що страждають від ожиріння, або просто мають надмірну вагу, передають Патріоти України.
Учасників поділили на дві групи, які дотримувалися однієї й тієї ж самої дієти. Однак, є відмінність: членам першої групи регулярно додавали в раціон авокадо – рослинний продукт, що багатий на корисні жири, інші ж відмовилися від авокадо.
Результати дослідження продемонстрували, що вживання одного авокадо на день впродовж шести місяців призвело до зменшення жиру в зоні живота та у печінці. Разом із цим, таке харчування призвело й до невеликого зниження рівня холестерину, який шкодить нашому здоров’ю (ліпопротеїди низької щільності) – на 2,5 мг/дл (міліграм на децилітр).
Також вживання авокадо призвело до зниження й загального холестерину на 2,9 мг/дл. Дослідження продемонструвало, що щоденне споживання авокадо здатне покращити загальну якість раціону людини на 8 балів за 100-бальною шкалою. Науковці також підтвердили той факт, що така дієта здатна зменшити ризик появи хвороб серця, діабету 2-типу та інших видів раку.
Чи відчували ви коли-небудь, що стоїте на порозі великого успіху, але в останній момент самі зупиняєтеся або робите безглузду помилку? Психологи називають цей феномен "комплексом Йони" — підсвідомим страхом перед власним потенціалом і величчю. Людина п...
Картопляні чіпси легко перетворюються з невеликого перекусу на цілий пакет. Насичений смак, велика кількість солі та характерний хрускіт можуть стимулювати бажання їсти далі навіть тоді, коли голод уже минув, передають Патріоти України. Якщо така звичк...