Вчені шоковані результатом! Одна склянка чорної квасолі або нуту на день - і ваше серце буде вам вдячне

п’ятниця, 4 липень 2025, 10:44

Нові наукові дослідження підтвердили: звичайна склянка чорної квасолі або нуту щодня може кардинально покращити ваше здоров’я і захистити серце від небезпечних хвороб, передають Патріоти України.

Під час міжнародної конференції Nutrition 2025 в Орландо (США) експерти представили результати 12-тижневого дослідження, в якому взяли участь 72 людини зі станом переддіабету — коли організм вже починає сигналізувати про порушення обміну речовин, але повноцінного діабету ще немає.

Вчені розділили учасників на три групи. Одна щоденно їла склянку чорної квасолі, інша — нуту, а третя — рису (контрольна група). Через 12 тижнів учасники, які споживали нут, відзначили значне зниження загального холестерину — з 200,4 до 185,8 мг/дл. Ті, хто їв чорну квасолю, помітили істотне зниження запального маркера інтерлейкіну-6 — головного “ворога” серця, що сигналізує про хронічне запалення.

Хоча рівень цукру в крові у жодній із груп суттєво не змінився, результати все одно вражають. Дослідники наголошують: включення цих корисних бобових у раціон — це простий, бюджетний і надзвичайно ефективний спосіб зменшити ризики серцево-судинних захворювань і підтримати загальний метаболізм.

Фахівці радять додавати чорну квасолю або нут до супів, салатів, гарнірів з рисом або кіноа — це не лише смачно, а й надзвичайно корисно. Важливо лише звертати увагу на додаткові інгредієнти у консервованих продуктах, наприклад, сіль чи цукор.

“Ці результати можуть стати основою для нових рекомендацій у харчуванні та програм профілактики хвороб серця і діабету”, — говорить докторка Морґанна Сміт з Illinois Institute of Technology, яка очолювала дослідження.

Не пропустіть шанс зробити свій раціон здоровішим — і дайте своєму серцю те, що воно заслуговує!

Чому ми переїдаємо увечері? Психологічні причини "нічного дожору"

четвер, 13 серпень 2026, 11:12

Ви чудово харчувалися протягом дня, але після 21:00 ноги самі несуть вас до холодильника. Це не відсутність сили волі, а складний психофізіологічний механізм, передають Патріоти України. Увечері, коли робочі завдання виконані, а зовнішній шум вщухає, н...

Продовжуємо життя букету: Що додати у вазу для тривалої свіжості квітів

четвер, 13 серпень 2026, 10:58

Отримувати в подарунок квіти завжди приємно, але вони часто починають в'янути вже на третій день через швидке розмноження бактерій у воді та підгнивання стебел, передають Патріоти України. Щоб продовжити життя букету, воду у вазі потрібно знезаражувати...