Великий ризик ДТП: Експерти розповіли, чому наполеглево рекомендується не натискати на гальмо лівою ступнею

У повсякденному житті працювати обома ступнями, натискаючи на газ і гальмо за кермом автомобіля, не рекомендується. Чимало водіїв після тривалого використання авто з МКПП досить довго звикають до того, що на автівці з «автоматом» слід працювати виключно правою ногою. Втім, і на «механіці» ліва задіяна лише при натисканні на зчеплення — гальмуємо ми правою. Справа в тому, що при вичавленні зчеплення водії тиснуть на педаль до упору та з досить відчутним зусиллям. А якщо продавити гальмівну педаль із тією самою силою, то автомобіль не лише різко зупиниться, а може й спровокувати ДТП.

Факт залишається фактом: педаль гальма в порівнянні зі зчепленням значно чутливіша.

Цікаво, що професійні гонщики працюють обома ногами у разі, коли необхідно трохи скинути швидкість, одночасно не відриваючи праву ступню від педалі акселератора. Такий підхід, до речі, дозволяє делікатно контролювати і швидкість і траєкторію машини під час заносу. Адже для перемоги важлива кожна мить. Однак подібні експерименти на жвавій дорозі нічим добрим не закінчаться.

Хочете їсти мандарини без шкоди? Дотримуйтеся цих правил

четвер, 20 листопад 2025, 19:08

Мандарини - символ зими та свята: солодкі, соковиті і багаті на вітамін С. Вони зміцнюють імунітет, підтримують серце та нервову систему, а також допомагають боротися з осінньою втомою, передають Патріоти України. Але є «але»:. Як вибрати хороші мандар...

Варто знати водіям! Як мороз впливає на батарею електромобіля

четвер, 20 листопад 2025, 18:26

Всупереч поширеним побоюванням, взимку електромобілі втрачають не половину запасу ходу, а в середньому від 10% до 30%. Лише за екстремально низьких температур цей показник може сягати 40%. Основна причина - уповільнення хімічних реакцій (руху іонів) у ...