У повсякденному житті працювати обома ступнями, натискаючи на газ і гальмо за кермом автомобіля, не рекомендується. Чимало водіїв після тривалого використання авто з МКПП досить довго звикають до того, що на автівці з «автоматом» слід працювати виключно правою ногою. Втім, і на «механіці» ліва задіяна лише при натисканні на зчеплення — гальмуємо ми правою. Справа в тому, що при вичавленні зчеплення водії тиснуть на педаль до упору та з досить відчутним зусиллям. А якщо продавити гальмівну педаль із тією самою силою, то автомобіль не лише різко зупиниться, а може й спровокувати ДТП.
Факт залишається фактом: педаль гальма в порівнянні зі зчепленням значно чутливіша.
Цікаво, що професійні гонщики працюють обома ногами у разі, коли необхідно трохи скинути швидкість, одночасно не відриваючи праву ступню від педалі акселератора. Такий підхід, до речі, дозволяє делікатно контролювати і швидкість і траєкторію машини під час заносу. Адже для перемоги важлива кожна мить. Однак подібні експерименти на жвавій дорозі нічим добрим не закінчаться.
Правильне харчування допомагає зміцнити здоров’я серцево-судинної системи, судин та запобігти хворобам. Нутриціолог назвала корисні продукти, які мають бути у раціоні,. РБК-Україна (проект Styler) повідомляє про 20 продуктів харчування, які допомагають...
Не всі дрова однаково придатні для використання в різних типах опалювального обладнання, передають Патріоти України. Кожна порода дерева відрізняється характерною щільністю структури, тому не всі дрова однаково придатні для опалення. Які дрова найкраще...