У повсякденному житті працювати обома ступнями, натискаючи на газ і гальмо за кермом автомобіля, не рекомендується. Чимало водіїв після тривалого використання авто з МКПП досить довго звикають до того, що на автівці з «автоматом» слід працювати виключно правою ногою. Втім, і на «механіці» ліва задіяна лише при натисканні на зчеплення — гальмуємо ми правою. Справа в тому, що при вичавленні зчеплення водії тиснуть на педаль до упору та з досить відчутним зусиллям. А якщо продавити гальмівну педаль із тією самою силою, то автомобіль не лише різко зупиниться, а може й спровокувати ДТП.
Факт залишається фактом: педаль гальма в порівнянні зі зчепленням значно чутливіша.
Цікаво, що професійні гонщики працюють обома ногами у разі, коли необхідно трохи скинути швидкість, одночасно не відриваючи праву ступню від педалі акселератора. Такий підхід, до речі, дозволяє делікатно контролювати і швидкість і траєкторію машини під час заносу. Адже для перемоги важлива кожна мить. Однак подібні експерименти на жвавій дорозі нічим добрим не закінчаться.
Ідеальних людей і стосунків не існує. Кожні відносини потребують уваги і роботи над собою. Якщо ми це забуваємо, виникають проблеми: відчуття незадоволеності, порожнечі або неповноцінності, передають Патріоти України. Психологічна гра «Виберіть серце» ...
Слова мають величезну силу. Вони можуть надихати, мотивувати і дарувати радість, але також здатні ранити і руйнувати відносини. Багато хто навіть не усвідомлює, як руйнівні фрази можуть впливати на близьких або колег, передають Патріоти України. За опи...