
У повсякденному житті працювати обома ступнями, натискаючи на газ і гальмо за кермом автомобіля, не рекомендується. Чимало водіїв після тривалого використання авто з МКПП досить довго звикають до того, що на автівці з «автоматом» слід працювати виключно правою ногою. Втім, і на «механіці» ліва задіяна лише при натисканні на зчеплення — гальмуємо ми правою. Справа в тому, що при вичавленні зчеплення водії тиснуть на педаль до упору та з досить відчутним зусиллям. А якщо продавити гальмівну педаль із тією самою силою, то автомобіль не лише різко зупиниться, а може й спровокувати ДТП.
Факт залишається фактом: педаль гальма в порівнянні зі зчепленням значно чутливіша.
Цікаво, що професійні гонщики працюють обома ногами у разі, коли необхідно трохи скинути швидкість, одночасно не відриваючи праву ступню від педалі акселератора. Такий підхід, до речі, дозволяє делікатно контролювати і швидкість і траєкторію машини під час заносу. Адже для перемоги важлива кожна мить. Однак подібні експерименти на жвавій дорозі нічим добрим не закінчаться.
Багато хто вважає, що знає себе досконало, але підсвідомість часто приховує секрети, про які ми не здогадуємося. Цей простий тест з мандалами допоможе зазирнути у вашу особистість. Виберіть одну з шести мандал інтуїтивно - без довгих роздумів. Ваш вибі...
Прагнення скоротити витрати на електроенергію спонукає вимикати побутові прилади на ніч, проте Wi-Fi роутер є винятком із цього правила. Експерти попереджають, що щовечірнє відключення широкосмугового зв'язку це хибна стратегія, яка може погіршити які...