
У повсякденному житті працювати обома ступнями, натискаючи на газ і гальмо за кермом автомобіля, не рекомендується. Чимало водіїв після тривалого використання авто з МКПП досить довго звикають до того, що на автівці з «автоматом» слід працювати виключно правою ногою. Втім, і на «механіці» ліва задіяна лише при натисканні на зчеплення — гальмуємо ми правою. Справа в тому, що при вичавленні зчеплення водії тиснуть на педаль до упору та з досить відчутним зусиллям. А якщо продавити гальмівну педаль із тією самою силою, то автомобіль не лише різко зупиниться, а може й спровокувати ДТП.
Факт залишається фактом: педаль гальма в порівнянні зі зчепленням значно чутливіша.
Цікаво, що професійні гонщики працюють обома ногами у разі, коли необхідно трохи скинути швидкість, одночасно не відриваючи праву ступню від педалі акселератора. Такий підхід, до речі, дозволяє делікатно контролювати і швидкість і траєкторію машини під час заносу. Адже для перемоги важлива кожна мить. Однак подібні експерименти на жвавій дорозі нічим добрим не закінчаться.
Для багатьох святковий сезон - це час генерального прибирання. Особливої уваги потребують килими, адже саме вони найшвидше накопичують бруд, пил і запахи, які ми приносимо з вулиці на взутті. Проте не завжди потрібне повноцінне прання - інколи достатнь...
Ялинка є головним елементом різдвяного декору й одразу змінює сприйняття простору в домі. Через свої розміри, освітлення та кількість прикрас вона впливає на комфорт і безпеку. Невдале розміщення ялинки може створювати відчуття тісноти, безладу або пос...