
У повсякденному житті працювати обома ступнями, натискаючи на газ і гальмо за кермом автомобіля, не рекомендується. Чимало водіїв після тривалого використання авто з МКПП досить довго звикають до того, що на автівці з «автоматом» слід працювати виключно правою ногою. Втім, і на «механіці» ліва задіяна лише при натисканні на зчеплення — гальмуємо ми правою. Справа в тому, що при вичавленні зчеплення водії тиснуть на педаль до упору та з досить відчутним зусиллям. А якщо продавити гальмівну педаль із тією самою силою, то автомобіль не лише різко зупиниться, а може й спровокувати ДТП.
Факт залишається фактом: педаль гальма в порівнянні зі зчепленням значно чутливіша.
Цікаво, що професійні гонщики працюють обома ногами у разі, коли необхідно трохи скинути швидкість, одночасно не відриваючи праву ступню від педалі акселератора. Такий підхід, до речі, дозволяє делікатно контролювати і швидкість і траєкторію машини під час заносу. Адже для перемоги важлива кожна мить. Однак подібні експерименти на жвавій дорозі нічим добрим не закінчаться.
Кожна особистість, якою би вона не була, має певні вади чи слабкості, про які не хоче зізнаватися навіть сама собі. Ці недоліки можуть ускладнювати стосунки, перешкоджати особистісному зростанню або заважати досягненню поставлених цілей, передають Патр...
Є вагомі докази того, що вживання гострої їжі дійсно може допомогти підтримувати здорову вагу. Однак одного лише вживання великої кількості гострого перцю буде недостатньо. Про це йдеться у новому дослідженні, пише Popular Science, передають Патріоти У...