У повсякденному житті працювати обома ступнями, натискаючи на газ і гальмо за кермом автомобіля, не рекомендується. Чимало водіїв після тривалого використання авто з МКПП досить довго звикають до того, що на автівці з «автоматом» слід працювати виключно правою ногою. Втім, і на «механіці» ліва задіяна лише при натисканні на зчеплення — гальмуємо ми правою. Справа в тому, що при вичавленні зчеплення водії тиснуть на педаль до упору та з досить відчутним зусиллям. А якщо продавити гальмівну педаль із тією самою силою, то автомобіль не лише різко зупиниться, а може й спровокувати ДТП.
Факт залишається фактом: педаль гальма в порівнянні зі зчепленням значно чутливіша.
Цікаво, що професійні гонщики працюють обома ногами у разі, коли необхідно трохи скинути швидкість, одночасно не відриваючи праву ступню від педалі акселератора. Такий підхід, до речі, дозволяє делікатно контролювати і швидкість і траєкторію машини під час заносу. Адже для перемоги важлива кожна мить. Однак подібні експерименти на жвавій дорозі нічим добрим не закінчаться.
Ніколи не знаєте, коли починати нові проекти чи справи? У зодіаку є певні дні, коли ваші починання матимуть найкращі шанси на успіх! Ми розповімо вам, в які дні краще не зволікати, а діяти! Ось найбільш удачливі дні для нових починань, які принесуть ва...
Пройдіть цей простий і водночас пізнавальний тест! Достатньо лише кількох секунд, щоб відкрити для себе приховані риси, про які ви навіть не здогадувалися, передають Патріоти України з посиланням на ТСН. Цей тест ґрунтується на ідеї, що те, що ви бачит...