Практично у кожної великої паливної компанії є бензин із вищими характеристиками. І, зрозуміло, з вищою ціною, ніж паливо з аналогічним октановим числом. Але чи варто переплачувати за "круте" пальне, інформує Ukr.Media, передають Патріоти України.
Практично на кожній АЗС великої нафтової компанії можна виявити "супер-пупер бензин". І вже нікого не дивує сусідство на паливороздавальній колонці "пістолетів" АІ-95 та АІ-95 "покращеного" — умовно позначимо його марку так. Поліпшене (згідно з твердженнями самої ж нафтової компанії) паливо завжди коштує помітно дорожче, ніж звичайне.
Судячи з рекламних пасажів, диво-бензин сприяє і підвищенню потужності двигуна, і зниженню витрати палива, і "оздоровленню" силового агрегату. Нібито навіть навколишнє середовище навколо заправленої тачки пишно розквітає! Маркетингове просування дорожчого палива — двигун торгівлі. Хоча як за формою, так і за змістом воно майже копіює буклетики всіляких сумнівно-чудодійних присадок у бензин.
Але навіть незважаючи на це, такий підхід працює: недарма подібний тип бензину має купу шанувальників. Деякі з них запевняють, що на "покращеному" паливі їхня машина і їде швидше, і заводиться краще, і "жере" менше. Значно більше прихильників покращеного пального заливають його "про всяк випадок" — щоб підстрахуватися від теоретично можливих несправностей мотора. Їм так спокійніше.
Насправді ж будь-який бензин (зокрема і АІ-95 — хоч звичайний, хоч "інший"), зобов'язаний відповідати вимогам відповідного ГОСТу.
І виробники, і продавці моторного палива про це чудово обізнані та, зазвичай, дотримуються вимог закону. З іншого боку, якщо автовиробник рекомендує для двигуна АІ-95, це означає, що двигун оптимально "годувати" рідиною, що максимально відповідає за своїми параметрами ГОСТу. Без жодних чудодійних добавок.
Звичайний АІ-95 і "покращений" один від одного практично не відрізняються. А, можливо, кимось помічене "зростання продуктивності мотора" або не виходить за рамки похибки, або пояснюється простим фактом: до складу "покращеного" бензину, зазвичай, додатково вводять невелику кількість мийних присадок. Вони очищають (або перешкоджають виникненню) відкладень у системі живлення двигуна. У тому числі у форсунках.
Завдяки цьому, спалив у моторі пару-трійку баків дорожчого АІ-95, ми наводимо систему упорскування машини до ідеального (для її віку) стану. Від цього і економічність, і динаміка легковика можуть із суб'єктивної точки зору її господаря покращиться — лише повернувшись до паспортних значень.
Таким чином, постійно переплачувати за "супер-бензин" сенсу особливого немає. Машина чудово поїде і на менш дорогому звичайному АІ-95. Але іноді — наприклад, щорічно — використовувати його протягом тижня-другого все ж таки варто — для профілактичного очищення паливної системи.
Однак при цьому автовласникам важливо враховувати один важливий момент, пов'язаний із паливною системою кожного конкретного двигуна. Річ у тім, що параметри добавок, що використовуються в "преміальному" бензині, в основному "заточені" під карбюраторні та класичні інжекторні системи подачі палива. Сумішоутворення в них, нагадаємо, відбувається у впускному тракті, після чого горюча суміш подається в циліндри двигуна.
Інша справа — системи з прямим упорскуванням, наприклад, GDI (Gasoline Direct Injection), якими сьогодні оснащені мотори останніх поколінь практично у всіх автоконцернів. У них бензин розпорошується спеціальними форсунками, причому безпосередньо в камери згоряння і при значно вищих значеннях тиску і температури. Що, своєю чергою, з часом викликає появу стійких вуглецевих відкладень у соплах форсунок, що погіршують нормативні характеристики двигуна.
Як відзначають фахівці, для ліквідації подібних відкладень у форсунках GDI необхідне або їхнє чищення на стенді, або застосування спеціальної автохімії. Як варіант, тут можна спробувати продукт Direkt Injection Reiniger, створений хіміками німецької Liqui Moly. Однією з важливих особливостей препарату є унікальний набір компонентів, що адресно впливають на відкладення у форсунках. Тим самим забезпечується високий очищальний ефект, який можна порівняти зі стендовим очищенням форсунок у сервісному центрі. Досить сказати, що присадка Direkt Injection Reiniger вже після першої заливки в бак здатна нейтралізувати до 70% вуглецевих відкладень.
Не всі дрова однаково придатні для використання в різних типах опалювального обладнання, передають Патріоти України. Кожна порода дерева відрізняється характерною щільністю структури, тому не всі дрова однаково придатні для опалення. Які дрова найкраще...
Цей простий візуальний тест розкаже вам, чи збудуться ваші найзаповітніші бажання. передають Патріоти України з посиланням на ТСН. Подивіться на картинку внизу і виберіть одну зі сніжинок. Так ви дізнаєтеся, чи стане 2025 рік тим, у якому здійсниться в...