Водіям на замітку! Чому французів Peugeot та Citroen не варто купувати на вторинному ринку

Варто одразу відзначити, що до французьких автомобілів марок Peugeot та Сітроен ставлення спочатку 90-х задалося не найлояльніше. Вісімдесяті та дев'яності роки, традиційно, вважаються часом підйому французької автомобільної промисловості, передають Патріоти України.

Чимало новинок світ побачив за цей період. І варто зазначити, що в плані технічних рішень французи анітрохи не поступалися німцям, тому заради справедливості, їх машинки і справлялися непогано, і дизайн мали привабливий. Але говорити ми будемо про автомобілі, які пішли у продаж з двохтисячних років — на той час моделі Пежо і Сітроен мали конкурентоспроможний цінник, і хоч і стали простіше у багатьох відношеннях, щодо своїх конкурентів, зате могли порадувати найбагатшим оснащенням, якісним оздобленням салону, інформує Ukr.Media.

В цей час, до французьких автомобілів зазначених марок на вторинному ринку воліють більшість не придивлятися. Хоча, здавалося б, приємний цінник нікуди не подівся. Крім того, більшість "французів" мають оцинкований кузов (нехай і одностороннє оцинкування), тому він не гниє за кілька сезонів. В цілому, багато моделей справляють цілком пристойне враження. Але, ліквідність — це не коник моделей Peugeot, Citroen. Втім, у чому причина?

Причина перша: необслуговуваний "автомат"

Йдеться про агрегат із заводським індексом AL4. Це чотириступеневий "автомат"-гідротрансформатор. Здавалося б, чи варто порушувати тему про нього, адже напевно є й інші проблеми у французьких моделей?

Але, таки так, варто піднімати окремий пункт, який стосується саме цієї автоматичної трансмісії. А все тому, що її установка на моделі Сітроен та Пежо була масовою. До моделей, до речі, входять Сітроен С4 перших двох поколінь, Сітроен С5 першого покоління, а також Пежо 307/308, Пежо 407.

Таким чином, добра частина машин французьких брендів у своїй комплектації має 4-АКПП. При цьому на вторинному ринку раз у раз, вони потрапляють в полі вашої уваги.

Здавалося б, «автомат» — це комфорт та зручність пересування. Але на жаль, у випадку з AL4 — це постійне нервування, бо сам по собі вузол не є обслуговуваним. Зокрема складність його конструкції полягає в масляному фільтрі, який інтегрований в корпус коробки. Запланований ресурс АКПП становить 200 000 кілометрів, після чого її потрібно просто замінити на справний агрегат. В іншому разі, коробка все одно, рано чи пізно, вийде з ладу — фільтр прорветься і вся металева стружка в ньому, бруд, ринуть у гідроплиту.

Що ж, мабуть, саме тому в оголошеннях вказуються пробіги до 150 000 кілометрів — звісно, їх банально скручують. Але факт залишається фактом — ця трансмісія дуже поширена і проблемна на моделях Пежо, Сітроен.

Причина друга: складнощі із запчастинами

Незважаючи на те, що Пежо і Сітроен є досить великими і поширеними компаніями, можуть виникати певні складнощі з автомобільними запчастинами до них. Ні, безумовно, проблема не має занедбаного характеру. Принаймні, ті ж деталі для підвіски, розхідники можна легко знайти в будь-якому мережевому автомаркеті.

Однак із більш рідкісними компонентами, для вікових моделей можуть бути реальні проблеми — у плані пошуку та доступності. Йдеться про різні електронні блоки, проводку і так далі. На окрему розмову заслуговує і тема кузовних компонентів. Ось із ними, дійсно, буде туго, якщо ви потрапите в аварію і вся надія залишається тільки на тих хто розпродає автомобілі по запчастинах.

Причина третя: інтеграція PSA з Mitsubishi

У принципі, у цьому теоретично нічого поганого немає. Бо продуктивність цього союзу у двохтисячних роках була високою. Також варто згадати і про кросовер Мітсубісі Аутлендер XL, який породив двох клонів у вигляді Пежо 4007 і Сітроєна С-Кроссер. В принципі, ці моделі непогані, проте інтеграція з японським автопромом не завжди йшла французам на користь. Скажімо, взяти той самий варіатор Jatco, який і встановлювався на всі три кросовери. Такий вузол не надто надійний. І навряд чи він здатний відслужити понад 200 тисяч кілометрів. Тому всі ті проблеми, які притаманні ряду моделей Mitsubishi, перекинулися і на Пежо, Сітроен.

Мінімум інгредієнтів, максимум задоволення! Найпростіший рецепт печива на кефірі - швидка випічка до чаю

четвер, 29 лютий 2024, 18:12

Один з найпростіших і швидких рецептів смачного і ніжного печива на кефірі. Мінімум інгредієнтів, максимум задоволення від випічки, передають Патріоти України. Збиваємо яйце віничком і всипаємо цукор, збиваємо до розчинення цукру. Вливаємо кефір кімнат...

ТОП-6 підступних причин, чому шкіра може передчасно постаріти

четвер, 29 лютий 2024, 17:15

Можна витрачати багато грошей на коштовні зволожувачі для обличчя та дорогу косметику, неухильно дотримуватися усіх вимог до догляду за шкірою, та іноді навіть невинні щоденні звички зведуть нанівець усі наші старання. Звичайно, одні звички не так легк...