Втішний висновок для фанатів напою: Яка кава збільшує тривалість життя - результати дослідження

Дослідники з Південного медичного університету в Гуанчжоу, Китай, з’ясували, що вживання кави може збільшити тривалість життя, передають Патріоти України з посиланням на ТСН.

В дослідженні брали участь понад 171 000 учасників протягом 7 років. Результати опубліковані в Annals of Internal Medicine. Дослідження показали, що серед тих, хто обирав несолодку каву, шансів померти було на 16-20% менше, ніж серед тих, хто не пив каву взагалі. А серед тих, хто регулярно додавав до чашки кави одну столову ложку цукру, шанси не померти зросли до 29-31%.

Старша дієтологиня медичного центру Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі (США) Дана Елліс Ганнес не вважає такі висновки несподіваними, оскільки є багато даних, які підтверджують, що кава є корисним протизапальним напоєм. «Найкориснішою є чорна кава, тому що вона містить усі корисні поліфеноли й антиоксиданти кави без будь-яких запальних сполук, які можуть бути виявлені в надто великій кількості цукру або вершків», — заявила Ганнес.

Щодо додавання однієї ложки цукру, на думку дієтологині, така кава має такий самий ефект, як кава без цукру, тому що «1 чайна ложка цукру — це дуже мало у всій схемі збалансованого харчування, і ця невелика кількість цукру не призведе до коливання». Дослідниця порекомендувала уважно ставитися до кількості вживаного цукру, якого може бути дуже багато у сильно підсолоджених напоях (деякі незвичайні кавові напої можуть містити від 8 до 12 чайних ложок цукру плюс вершки). Таке споживання цукру, безумовно, підвищує рівень цукру в крові та має серйозні наслідки для здоров’я.Дослідники з Південного медичного університету в Гуанчжоу, Китай, з’ясували, що вживання кави може збільшити тривалість життя.

В дослідженні брали участь понад 171 000 учасників протягом 7 років. Результати опубліковані в Annals of Internal Medicine. Дослідження показали, що серед тих, хто обирав несолодку каву, шансів померти було на 16-20% менше, ніж серед тих, хто не пив каву взагалі. А серед тих, хто регулярно додавав до чашки кави одну столову ложку цукру, шанси не померти зросли до 29-31%.

Старша дієтологиня медичного центру Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі (США) Дана Елліс Ганнес не вважає такі висновки несподіваними, оскільки є багато даних, які підтверджують, що кава є корисним протизапальним напоєм. «Найкориснішою є чорна кава, тому що вона містить усі корисні поліфеноли й антиоксиданти кави без будь-яких запальних сполук, які можуть бути виявлені в надто великій кількості цукру або вершків», — заявила Ганнес.

Щодо додавання однієї ложки цукру, на думку дієтологині, така кава має такий самий ефект, як кава без цукру, тому що «1 чайна ложка цукру — це дуже мало у всій схемі збалансованого харчування, і ця невелика кількість цукру не призведе до коливання». Дослідниця порекомендувала уважно ставитися до кількості вживаного цукру, якого може бути дуже багато у сильно підсолоджених напоях (деякі незвичайні кавові напої можуть містити від 8 до 12 чайних ложок цукру плюс вершки). Таке споживання цукру, безумовно, підвищує рівень цукру в крові та має серйозні наслідки для здоров’я.

Таємна психологія дзеркал: Чому ми себе ненавидимо на випадкових фото, але подобаємося у дзеркалі

четвер, 13 серпень 2026, 8:09

Вам знайома ситуація, коли у дзеркалі ви виглядаєте чудово, але на фотографії, зробленій другом, здаєтеся собі абсолютно іншою людиною? Для цього є наукове пояснення, передають Патріоти України. Це пов'язано з психологічним «ефектом простого перебуванн...

Народні прикмети на 13 серпня. Що обов'язково треба зробити цього дня, щоб не мучило решту життя

четвер, 13 серпень 2026, 7:11

13 серпня за новим церковним календарем (26 серпня за старим) - день пам'яті преподобного Максима Сповідника, який прославився як противник єресі. За старим календарним стилем і що можна і не можна робити в день пам'яті святого Євдокима Каппадокіянина ...