Ви будете здивовані! Чи справді довгий сон сприяє схудненню

Чи знали ви, що для схуднення не потрібні жорсткі дієти та фізичні вправи? Згідно із дослідженням, яке було опублікованим у журналі JAMA Internal Medicine, саме якісний сон може суттєво допомогти у втраті зайвої ваги, передають Патріоти України.

Таким чином, достатній відпочинок може стати вашим союзником у боротьбі із зайвими кілограмами. Чому вам необхідно зосередитись на якості сну, щоб досягти своїх цілей у схудненні, розповіли в Eat This, Not That.

Мета, яку ставили перед собою дослідники

Під час дослідження велося спостереження за 80 дорослих із зайвою вагою, які спали менше ніж 6,5 годин на ніч. Мета полягала в дослідженні впливу тривалого сну на рівень енергії цих людей у звичних умовах та наскільки достатній сон необхідний для їх самопочуття.

Результати дослідження

Учасників випадковим чином розділили на дві групи: "групу продовження сну" та "контрольну групу". Перша група отримала індивідуальні рекомендації щодо поліпшення гігієни сну, а друга залишилася без змін у своїх звичках. Таким чином, дослідження показало, що зміна режиму сну у "групі продовження сну" сприяла поліпшенню якості сну, на відміну від "контрольної групи".

Скільки додаткового сну може призвести до втрати ваги

Сон може допомогти вам скинути до 12 кг за 3 роки без зміни дієти. Дослідження показало, що додаткові 1,2 години сну на день можуть щоденно зменшувати споживання до 270 калорій. Таким чином, підтримка здорового сну є важливою для контролю ваги. Тож, спробуйте спати більше, щоб покращити своє самопочуття і зменшити споживання калорій.

Є секрет! Як зберігати банани, щоб вони довше не темніли

четвер, 11 червень 2026, 6:42

Банани – одні з найулюбленіших фруктів, але вони можуть швидко потемніти та перезріти, якщо їх неправильно зберігати, передають Патріоти України. На щастя, експерти кажуть, що існує простий прийом, який може допомогти зберегти банани свіжими довше, вик...

ТОП-4 поради, як пити каву безпечно для організму

четвер, 11 червень 2026, 6:15

Щоб не отримати негативних ефектів від вживання кави, варто дотримуватися певних порад, передають Патріоти України. 1. Дотримуйтесь помірності. Оптимальна норма для більшості здорових дорослих людей – 1-3 чашки на день. Це приблизно 300-400 мг кофеїну....