Ви будете здивовані: Названо супер солодкий сніданок, який допоможе схуднути

Молочний шоколад може бути не першим продуктом, про який ви думаєте, коли вирішуєте сісти на дієту, відому своїм високим вмістом цукру, жиру і калорій, передають Патріоти України.

Але, як з'ясували вчені, початок дня з шоколаду може мати "несподівані переваги", допомагаючи організму спалювати жир.

Дослідники з Бригама і жіночої лікарні в Бостоні, США, дали 100 грамів молочного шоколаду 19 жінкам в постменопаузі протягом однієї години після пробудження і за годину до того, як вони вирушили спати протягом двох тижнів.

Результати показали, що споживання шоколаду не вплинуло на вагу учасників і фактично сприяло зниженню ваги.

У ньому говориться, що вживання шоколаду вранці може дійсно допомогти спалити жир і знизити рівень глюкози в крові. Можливо, це пов'язано з флаванолами, корисними хімічними речовинами, які природним чином містяться в какао і які посилюють окислення жирів.

У той час як вживання шоколаду на ніч допомогло регулювати режим сну і змінити обмін речовин. В ході випробування учасникам дозволялося їсти "будь-яку іншу їжу", включаючи солодкі, крім їх дієти з молочного шоколаду.

Френк А.Дж. Л. Шеєр, нейробіолог, що спеціалізується на розладах сну і циркадних розладах, сказав: "вживання шоколаду вранці або ввечері / вночі має різний вплив на голод і апетит, окислення субстратів, рівень глюкози натщесерце, мікробіоту (склад і функції), ритми сну і температури.

"Наші висновки свідчать про те, що не тільки те, що ми їмо, але і коли ми їмо, може впливати на фізіологічні механізми, що беруть участь у регуляції ваги тіла".

Дослідники додали: "результати показують, що жінки були менш голодні, коли їли шоколад, і відчували менше бажання солодкого, ніж без шоколаду, особливо коли приймали шоколад ввечері / вночі.

"Більш того, щоденний рівень кортизолу був нижчим при вживанні шоколаду вранці, ніж увечері / вночі". Проте, шоколад все ж слід вживати в помірних кількостях як частина збалансованої дієти. Нове дослідження, опубліковане в The FASEB Journal, слідує за іншим недавнім дослідженням потенційних переваг вживання какао, основного інгредієнта шоколаду.

Антибактеріальне мило - міф? Лікарка розкрила правду про гігієну рук

середа, 10 червень 2026, 21:04

Багато людей помилково вважають, що ефективність мила визначається його здатністю “вбивати” мікроби. Насправді, як пояснила дерматологиня Анна Федусь, головна функція мила полягає не у знищенні мікроорганізмів, а в їх механічному видаленні зі шкіри під...

Варто знати! У чому різниця між розчинною та нерозчинною клітковиною

середа, 10 червень 2026, 18:15

Нерозчинна та розчинна клітковина працюють разом, допомагаючи контролювати рівень холестерину, забезпечуючи безперебійну роботу травної системи та даючи інші оздоровчі ефекти, передають Патріоти України. Клітковина є однією з тих поживних речовин, яких...